Sponsorlu Bağlantılar

2 Eylül 2016 Cuma

Kacper HTA ft. Gibbs - Droga Mamo tekst piosenki lyrics


Kacper HTA ft. Gibbs - Droga Mamo tekst piosenki

Przyszedlem na swiat, zanim skonczylas 18
Dzieki Tobie to ja zyje, chyba dobrze znasz mnie
Sama bardziej ode mnie wiesz co dobre
Bo jak trudno Ci musialo byc samej?
Z ojcem nie bylo mi pisane sie wychowac 
Za to ona byla ze mna by tu zyc i za mnie umrzec gotowa
To dla Ciebie gotowa, doglada Twego zdrowia
Od pierwszego dnia, to ze mna jej twarz, ja w ramionach
Nie zapomne o babciach, o dwóch babciach
Co ukradlyby Slonce dla swego wnuka Kacpra
Mija sporo lat, uswiadamiasz sobie synek
Ze to dzieki swojej Mamie tutaj zyjesz
I choc zycie daliscie tylko ze swoja mama
Bo wkurwialo mnie co mam robic
To po czasie zrozumialem, ze po prostu mnie kochano
I pare osób chce ozdobic moje szare dni

Mamo, nie moge dzis sam bez Ciebie isc
Dobra Mamo, na zawsze Twój syn
Mamo, nie moge dzis sam bez Ciebie isc
Dobra Mamo, na zawsze Twój syn

Zawsze bylem wlóczykijem - szwendalem sie sam nie wiem gdzie
Mama sie boi, zebys sam nie skonczyl zle
Mój wujek siedzial, swietej pamieci wujek
Poszedlem w jego slady, nie idz w moje, obiecujesz?
Przezywa sporo kazda kobieta, co nosi brzemie
Jaka mama ta nie byla to w brzuchu nosila Ciebie
Mlode kobiety czesto szybko rodza dzieci
Zeby wywalczyc Ci zycie, maja sily wiecej niz atleci
Czesto krzycza, teraz chyba wiem czemu
Bo jak bede mial malucha, to nauczyc chce go paru regul
Dbaj o szczegól, nawet jesli nie jest idealnie
Abym mial co jesc i spac gdzie, najwiekszy skarbie
Podziekuj mamie jezeli odpalasz ten numer 
Sam polece po kwiaty, zawioze jej i podziekuje
Kocham, szanuje, nie chce juz bez Ciebie isc
To dla Ciebie ten numer sle twój syn

Mamo, nie moge dzis sam bez Ciebie isc
Dobra Mamo, na zawsze Twój syn
Mamo, nie moge dzis sam bez Ciebie isc

Dobra Mamo, na zawsze Twój syn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder