Sponsorlu Bağlantılar

16 Aralık 2015 Çarşamba

Heijan Bağcılara Gideriken Şarkı Sözleri



Heijan Bağcılara Gideriken Şarkı Sözleri

+ Anlat bakayım lan meseleyi... (Memur Seslendirme Mavzer)
Polis amca mesele Bağcılar'dan çıkttı valla
+ Demir kapıda yangın mı çıktı? (Memur Seslendirme Mavzer)
Öyle değil amca...
Bütün mesele hep Heijan'ın aklından çıktı valla
+ Nasıl oluyor lan öyle? (Memur Seslendirme Mavzer)
Bu böyle olmuyacak dur ben sana anlatayım

NAKARAT (2X)
Bağcılar'a gider iken aldı da bir memur (2x)
Ayanımın kafası trilyon olmuş bir maymun (2x)
----------------------
İster bir ayan abi istersen ağır abi
Özendiğiniz bu şehrin her şekilde var gideri
Eskilerde kaldı artık Dürüye'nin güğümleri
Şimdilerde son modaysa kezbanımın gülüşleri
Eskidendi burma bıyık başlarda yamuk fes
Şimdi ise her sokakta başında ayanlar enfes
Çek bir nefes yada aç bir efes
Bana farklı bir tarz yada ver sesi kes
Eskilerin zabtiyesi zamanın amcaları
Yandım aliler tükendi kovalıyor ayanları
Fosforlu Cevriyeler Kadırgalı Eşref'ler
Şimdilerde Külhan Beyi Bağcılar'ın ayanları
Rengarenk çarsaf giyip faytonla gezen bayan
Türk sanat müziği bitti sokaklarda çalan Heijan
Adalarda kaldı atlar 
Demir aldı bütün yatlar
Üsküdar'ın yollarında yanlıyoruz tofaşla
Kınalıda yangın var sönmediki Demirkapı
Peçeliler molotofla yakıyorlar bütün semti
Göztepe'nin kaçağıyla gözlerinin nuru bitti
Çağırın tulumbacıyı söndürsün şimdi şehri
Heeeeeyttt babamı kesen ben anamı kesen ben
Kuşbaşı kuşbaşı nerde adam kesenler
Şişhaneden girip Gazhaneden selam verenler
Eskiden faytonla gezen o muhterem bayanları
Şimdi minübüste fordlayanların grup zamanı
Arkadan vermeyen var mı?
Ne zaman kalkar abi?
Oturda kalksın abla müsait bir yer mi vardı
Yer altından ve yahut bel altından oynamayın
Bu kalbe tetik düşür kıpırdarsa ver hakkımı
Ses tonumun esintisi kırık kanlı kemikleri
Bağcılar benim hayatım tedavisiz bir illettir
Benim şehrim homi her tarafta polis tomi
Yut şekeri buum sonra de ki baba nolii
Keeeeyyyaah
Bırakın bu işleri pekte tatlı gülüşleri
Lasvegas'ta kumarhane Bağcılar'ın köşeleri
Marka merakı bizim ki Bağclar ahlakı
Biraz sokak hayatı birazda tatlı telaşı
Hatırlayıpta yazdık öyle dostum eski zamanı
Belki şizofrenim lakin hala yıkılmadım ayaktayım

NAKARAT (2X)
Bağcılar'a gider iken aldı da bir memur (2x)
Ayanımın kafası trilyon olmuş bir maymun (2x)



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder