Sponsorlu Bağlantılar

23 Mart 2016 Çarşamba

İstanbul Ses Kayıt - Burhan Bayar Şarkıları albüm şarkı sözleri,şarkı sözü

İstanbul Ses Kayıt - Burhan Bayar Şarkıları albüm



01. Vur Gitsin Beni feat. İbrahim Tatlıses şarkı sözleri,şarkı sözü
02. Yıkılmışım Ben feat. Hakan Altun şarkı sözleri,şarkı sözü
03. Bir Bilebilsen feat Serkan Kaya şarkı sözleri,şarkı sözü
04. Mutlu Ol Yeter şarkı sözleri,şarkı sözü
05. Yalnızım şarkı sözleri,şarkı sözü
06. Gülüm Benim şarkı sözleri,şarkı sözü
07. Benim Hayatım şarkı sözleri,şarkı sözü
08. Kurşuna Gerek Yok şarkı sözleri,şarkı sözü
09. Unutamadım şarkı sözleri,şarkı sözü
10. Şaka Yaptım şarkı sözleri,şarkı sözü
11. Yalan şarkı sözleri,şarkı sözü
12. Sus şarkı sözleri,şarkı sözü
13. Bir Bilebilsen şarkı sözleri,şarkı sözü
14. Yıkılmışım Ben şarkı sözleri,şarkı sözü

15. Vur Gitsin Beni şarkı sözleri,şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder