Sponsorlu Bağlantılar

2 Aralık 2016 Cuma

Fatoş - Sensizlik Ölümden Beter Şarkı Sözleri / Sözü

fatoş sensizlik ölümden beter

Fatoş - Sensizlik Ölümden Beter Şarkı Sözleri / Sözü

Kim sever seni bu kadar 
Geldi çöktü bak yine efkar
Üzerime geliyor birden 4 duvar 
Kurtar beni Allah aşkına
Koşa koşa döneyim sana
Kar etmiyor bur da ne görüş ne volta

Aşkımız buraya kadar
Beni senden alıkoydular 
Yüreğimin tam ortasından vurdular
Sanma sakın vazgeçerim
Unuturum yada silerim
Sen olmazsan geçmiyor bur da günlerim....

Gidecektim ben tam askere 
Bırakmadım seni yinede
Koştum geldim yanına hemen gizlice 
Atkı tutan o ellere
Vurdular şimdi kelepçe
Seni sevdim diye mi bu işkence ...

Koymaz ki anne hasreti 
Babam zaten hiç olmadı ki
Bir sevgili bulmuştum oda ter ketti 
Sensizlik ölümden beter
Bitsin artık bu ceza yeter
Çok özlen di davul zurnalı tribün ler.

Sensiz ben nefes alamam
buralarda hiç duramam
tek başına yalnız kalamam
seni kokunu özledim
hep yollarını gözledim

götür beni gittiğin yere sevgili?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder