9 Nisan 2016 Cumartesi

Çağrı Sinci - Dışarıda Şarkı Sözleri

Çağrı Sinci - Dışarıda Şarkı Sözleri



Dışarda, ışık biraz parlak
Kıyafetler mattır, misafirler bankta
Partilerler arkadaşlar her gün aynı parkta
Emir falan veren varsa kalkar orta parmak

Varmı? Dışarda işaretler tuhaf
Dinlediğimiz şarkılar da ticaretten muaf
Kalkami’ca‘m hiç yerimden biraz fazla pasta için
Eğer benim payım varsa bi‘ zahmet sen uzat

Albümlerini bas, çoğalt, sat, sonra el altından erit
Ana akıma göz kırpmayan yeraltında elit
Memleketim Karşıyaka bu ara Üsküdar‘dayım
Bak emniyette giyotin var selamsızda çevik

Dostumuz var bizim, yalnız patronumuz yok
Fanboy‘umuz yok, saksocumuz yok
Özgürüm ben, özgür ol’ca‘m var mısın iddiaya?
Devlet dairesinde ders verirken pantolonum bol

„Çemberin dışındayım“ dedim ben herkese
Duymadınız mı? Duymadınız mı?
Özgürüm ve özgür ol’ca‘m günde 50 kez
Uymayın bize, uymayın bize

„Neden müzik yaparsınız abi siz?“ dedi
Söyli‘yim dedim, söyli‘yim tabii
„Güzel müzik yapmak için abicim!“ dedim
Anlamış mıdır?

[Rutin?] sabahlarımız artık akşamdan kalma
Sürekli işittiğimiz şapşal masallar
Zihnimiz hür o yüzden yaşlanmi’ca‘z
Biz sakın gevşeyip de arkamıza yaslan’ca’z

Sanma, sürekli kopyalaman rastlantısal mı?
Yoksa patronun stil bi‘ parça yapsan kızar mı?
Özgürlük peşinde koşan kaç ahbabın kaldı?
(Gördüm ayakkabın parladıkça tasman kısaldı!)

N‘apsam fıs artık, paspalsın hafız
Paslandı zihnin sen kal‘caksın yalnız
Bi‘ kere bile düşünemedim yaşamak için yazmayı
Biz aç kaldık, ekmeğimizi taştan çıkarttık

Rahattayız şimdi fakat heyecan da lazım
Harçlığını çaldığın o seyircin de kalsın
Bi‘ hayalimiz var istediğimiz gibi olmi‘caksa
Olmasın hiç, yeter ki teybimiz çalsın