Sponsorlu Bağlantılar

9 Nisan 2016 Cumartesi

Çağrı Sinci - Gazapizm - Korkçak Bişey Yok Şarkı Sözleri

Çağrı Sinci - Gazapizm - Korkçak Bişey Yok Şarkı Sözleri




[Verse 1: Çağrı Sinci]
Burası gerçekliğinin bittiği yer
Ve benim hayata tüm inancım bittiğinden
Beri, bur’da saklanırım. Bütün şarkılarım [?] alır nabzımın ritminden
Yaşlı eskicinin söylediği şarkı, evimdeki örümceğin ağlarını attığı bur’da anlamlanır, bur’da değer katar hayatıma anlamazsın ayrıntılar gözlerimde saklı
Bur’da yaşadığım hayat ötekinden farklı
İnanmazsın ama bur’da şarap bile tatlı
Başlarda korkardım bur’dan da kork’çak bi‘ şey yok
Özgür olmak hepimizin hakkı
Bur’da aklıma gelenler ürkütücü bazen
Hatıralar aynen yaşadığım gibi
Ben günde 8 saat düşünürüm zaten
Ama buna rağmen, anlamazsın bi‘ şey
Bak işine!

[Hook: Çağrı Sinci](x2)
Kafamın içi para
Kafamın içi
Kafamın içi kara
Kafamın içi

Bura kafamın için
Ve kafanın için
Kafayı çekek de ki kafanı siki’m


[Verse 2: Gazapizm]
Plansız bir coşku, bu azarken şuuru
Nefes aldık toparladındık birden yol ağzında durduk
Gel gelelim kan kustum, „Bu emekler hep mi boşa?“ diyip sorup soruşturdun
Yok cevabı sustun
Çok afilli belalar seçip bir dünya kurduk
Yavrum seni sana anlatamam canı sıkkın yurdun
Hayvan gibi tabancayla bana sıktın durdun
Koşup geldin modern dünya sonra kaçamadın da n‘oldu?
Medeniyetten oldum, bitti misket oy‘nun
Hayat ağır geldi silahlandın gittin işte koydun önlerine
Dedim „Bunlar ol’cak“ gülümserken uslup
Ruh sağlığım falso verdi teste tabi durdum
41 kere söyledim „Bak korkçak bişey yok moruk!“
Mürferit bir teselliyken doğucak güneş çok
Toplanmışken tüm mazlumlar onlar bir tek yok

Kapattılar şarkımızı bir gün soruca‘z „N‘eden bu?“

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder