Sponsorlu Bağlantılar

9 Nisan 2016 Cumartesi

Çağrı Sinci - Masum Şarkı Sözleri

Çağrı Sinci - Masum Şarkı Sözleri



Nabıyodun o saatte orda?
Geziyo‘dum
Gezecek başka yer bulamadın mı lan?
Nerde geziyim bir dahaki sefere
Anlat uzatmadan anlat

Hayatın karanlıkta başladığı bi‘ caddedeydim
Işim yoktu bütün seçimlerim rastgeleydi
Yüzüm maskeliydi, yalnız aynalarda görünürdü
Maskem, o zamanlar yok gibiydim

Kafam bok gibiydi, gözüm kamaşırdı
Benim için insan üstündeki çamaşırdı
Yani değersizdi, yani pahasızdı
Bu düşüncemi belli etmemeye çalışırdım

Durum karışık, ben duruma alışıktım
Yoksunlukla tanışık, öfkeyle barışıktım
O zamanlar iki çeşmelikte takılırdık
[Yine?] kıbrıs şehitleri bize fazla yakışıklı

Herhangi bi‘ caddeye döndüm, ilk kez or‘da
Gördüm onu ya kafası çok güzel ya da gözü kördü
Ana avrat sövdü, bi‘ balkonun önünde
Işte o kadın, o gece, o sokakta öldü

Niye kaçmadın lan olay yerinden?
Ne diye bekliyo‘dun kadının başında
Senden başka kimse yoktu mahallede
Tanıyamadın lan yoksun kadını?

Her adama sigara verilmez!“, demişti bi‘ kardeşim
Abi zaman gelir başa bela olur
Bayılmazsa bi‘ psikopat kadın ya da erkek
Mevzu yapar bedavadan gider malın heba olur“

Kim mesela?“, dedim, “travesti nedir?”. Dedi
Onun sigarası özel, ayrı yerden gelir duman.“
Ne yapabilir ki?”, dedim, “tek başına abi”
Dedi „öyle deme böylesinden her şey beklenir!“

Şimdi buna benzer bi‘ durumdu sanki
Karşımdaki teyze baya ihtiyar bi‘ junkie
Öldürülme ihtimali kafasında baki
Cinnet geçirmiş yarım kaldığında tatil

Tiyatroya gitmemiştim epey yoktu vaktim
Şimdi sokak sahne sanki 250 santim
Mesafemde oynanan bi‘ oyun varken hem de
Böylesine gerçek ne yapsaydım kaçsam mıydı yani?
Saçma!

Kadın 13 yerinden bıçaklanmış, cinayet silahı da olay yerinde
Kim yaptı lan sen yapmadıysan?
Tarif et bakalım

Ne oldu bilmiyorum birden bire kesildi sesi
13 yerinden mi bıçaklanmış sen emin misin?
O esnada saklanıyo’dum hissetmiştim kimdi
Bıçaklayan bilmiyorum hafızamda yok kesin bişi

Bi’kaç dakika önce canlı kanlı bi’ insanken
Şimdi maket gibi uzanmıştı yere sersefil
Ölüm dediğin elektrik kesintisi
Dedim kendime bi‘ an „Len sen neyin peşindesin?“

Eskiden insandı kadın şimdi çöptü
Bozulmuş bi‘ cihaz gibiydi yani bitti ömrü
Ve meçhulu görmemiştim etkilendim alamadım gözlerimi
Ne var yani sanki suç mu gördüğüm?

Hayatın anlamını anlamama saniyeler vardı
Geldiniz, aydınlanma ayinimi böldünüz
En az sizin kadar masumum ben
En az sizin kadar masumum ben, gözünüzle gördünüz

Sanmayın ki sözlerimde en küçük yalan var
Ama ben de bilmiyorum neden ellerimde kan var
Alın tıkın bunu içeri!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder