Sponsorlu Bağlantılar

19 Mayıs 2016 Perşembe

Hamza Yetik - Sen Yanımda Olunca Şarkı Sözleri


Hamza Yetik - Sen Yanımda Olunca Şarkı Sözü
Ellerimden ellerini eksik etme nolur
Bi başkalaşım geçirdim ben şimdi tonla huzur
Kalbimin her atışında sevgi oldu zuhur
Seni bensiz düşünmekse en aptal durum

Çünkü tümleştik,tüm hücrelerim gençleşti
Hayatım bak iki dönem senle, senden öncesi
Artık gülüyorum mutluluğun zirvesi
Ben ütopyamın prensiyim sen benim prensesim

Güneş sanki gülümsüyo sen yanımda olunca
Ellerini tutmanın bi tarifi yok usulca
Yaklaş bana,senin yerin benim yanımda
Sen yeter ki gülümse be çiçek açar kutupta

Bi dünya düşün,samimiyet kaplı her taraf
İyilik yapmaktan suça kalmaz hiç zaman
Tüm insanlar el ele ve kardeşlik her kıta
Bunlar sen elimi tuttuğunda hissettiğim duygular

Nakarat :

Hayat güzel şimdi bi farklı
Papatyalar ekiyorum artık
Kalbimdeki tatlı bi sancı
Ben razıyım eksik olmasın

Senden önce yok bi anlamı
Senden önce sanki yaşamadım
Çölde kum kadar büyük aşkım
Ben mutluyum eksik olmasın

2. verse

Hatırla ilk kez buluşmuştuk biz terasta
Güzel duygularla kaplı olmuştum ilk o anda
Sonrasında gizli gizli buluşmuştuk bir süre ve
Şimdi çevremizdekiler kıskanır bi durumda

Ne kadar kızsak da sinirlenip darılsak da
Bazen istemeyip seni kırmış olsam da
Sen bi okyanussun taşıp beni boğsan da
Benim heryanım büşra sevdiğimden bu durum da

Şimdi tek korkum senden ayrı kalmak
Rabbimden tek dileğim hep yanımda olman
Param pulum olmasın da sen yanımda olduğunda
Mutlu olurum zaten sevgi değil para

Huzur burda,elleri aç şükret yaradana
Ben çok şanslıyım seninle olmak bambaşka
Sana olan hislerim yağmur olup aksaydı
Tüm çöller rahmetten yeşerirdi adeta

Nakarat :

Hayat güzel şimdi bi farklı
Papatyalar ekiyorum artık
Kalbimdeki tatlı bi sancı
Ben razıyım eksik olmasın

Senden önce yok bi anlamı
Senden önce sanki yaşamadım
Çölde kum kadar büyük aşkım

Ben mutluyum eksik olmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder