Sponsorlu Bağlantılar

6 Haziran 2016 Pazartesi

Taner Çolak - Selim Kayaturan - İlk Nasıl Başlamıştı Şarkı Sözleri


Taner Çolak - Selim Kayaturan - İlk Nasıl Başlamıştı Şarkı Sözleri
Şiir ;

Simsiyah bir gecenin sabahını beklemek gibi bir şey, Seni beklemek…
Zaman bir türlü geçmez, sessizliğinde boğulursun ama içinde ki umut hala bitmez…
Beklersin güneşin doğmasını Yüzünde bir tebessüm olur içinde büyük bir heyacan. 
Güneşin ışıkları yüzüne çarpar…
Ama karanlığa okadar alışmışsındır ki gözlerin kamaşır açamazsın 
göz kapakların izin vermez
Karanlığının aydınlanmasına…
İşte sende o güneş gibisin 
o kadar alıştırdın ki yokluğuna şimdi çıkıp gelsen kaldıramam varlığını…
Sensizlik o kadar derin ki istesem de çıkamam yukarı …

Neden her şeyde sen varsın ? Ben senden kaçmaya çalıştıkça, neden hep sana geliyorum?
Neden hep sende buluyorum kendimi .
Bazen kendimi kandırmak için her yolu denediğimi fark ediyorum, sanırım beceremiyorum.
Eskiden sensizlikten korkardım, şimdi ise seninle olmaktan.
Hani giderken bana cehennemin dibine git dedin ya ..
Zaten ordayım SENDEYİM !!!

Sözler;

Söz biter her şey biter
Kulakların duymaz olur
Nefesinde hüzün tüter
Göz yaşında bir aşk boğulur

İlk nasıl başlamıştı
Sonuna ne zaman gelindi
Hayat bizi yalanlamıştı
Yanlış adımlarla tükendik

Ne istediğimizi sormamıştı
Her şeyi kabullenmiştik
Zaman hiç durmamıştı

Her yağan yağmurda kirlendik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder