Sponsorlu Bağlantılar

4 Haziran 2016 Cumartesi

Volkan Atmaca - Bağdat Şarkı Sözleri


Youtube'da İslam diniyle ilgili paylaşım yapan Sözler Köşkü kanalında Ayla Çeliğin 2016 ya damga vuran şarkısını Volkan Atmaca sözlerinin bazı kısımlarında değişiklik yaparak şarkının islami versiyonunu çıkarttı.Sözler Köşkü kanalında daha önce de gençlerin fenomen şarkısı haline gelen Günah Benim şarkısını Emre Tok şarkı sözlerini değiştirerek yorumlamıştı.Şarkı ve sözleri hakkındaki yorumlarınız bizim için çok değerlidir.Sözlerin altından facebook yada google hesabınızla yorum atabilirsiniz.

Volkan Atmaca - Bağdat Şarkı Sözleri

Yine Allah'ı sevmekten başka
Hiç bir şey yapmadım bugün
Dedikodu yaptı durdu Dostlarım
Boşver takmadım bugün

Ne harama baktım ne de bit yalan
Günahı yasakladım bugün
Kaç sevap olmuş inanamazsın
Kazamı (namaz) hesapladım bugün
Dün geceyle tam üç ay bir gün x2

Ben Dünya'nın en büyük aşığı olabilirim
Ben secdede yüz sene bin sene durabilirim
Ben Leyla'yı Mecnun'u Aslı'yı Kerem'i bilmem ama
Kabayi iki gözüm kapalı bulabilirim

Ben Dünya'nın en büyük aşığı olabilirim
Ben secdede yüz sene bin sene durabilirim
Ben Leyla'yı Mecnun'u Aslı'yı Kerem'i bilmem ama
Kabayi iki gözüm kapalı bulabilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder