Sponsorlu Bağlantılar

11 Haziran 2016 Cumartesi

Xece Herdem - Brindarım Şarkı Sözleri


Xecê Herdem - Brindarım Şarkı Sözü
Oy ez helwektem, de bimrim
Wek dayik bavik, de bimrim
Wek ferat û kelat bûm, de were
Hejane çave mino

Oy deşt û zozan tev şin bûn
Heyv li ezman da geş dibû
Keç û xortan dest dan hev, de rabin
Benda te me were lo

Oy be halim
Oy bîrindarım
Oy de were dile mino
Oy lawe delal
Rabe delal bindestim
De were cane mino

Oy Şinda ketî, sebra min
Tu pepuko jor, mala min
Dixwinim didorim te, bîrindarım
Be halim dile mino

Ez ya xezal bûm, male min
Tu bî neçirvan, gazîya min
Tu wında bû kendalade, sebra min
Şalulim bi te re lo

Oy be halim
Oy bîrindarım
Oy de were dile mino
Oy lawe delal
Rabe delal bindestim
De were cane mino

------------TÜRKÇE ÇEVİRİ---------------

Oy ben seninim, ölürüm
Anne baba gibi, ölürüm
Dağı delen Ferhat gibiyim, de gel
Gözümün değerlisi

Oy ovalar ve yaylalar yeşillendi
Umut gökte parladı
Kızlar ve delikanlılar elele tutuştular, hade kalkın
Seni bekliyorum, gel

Oy halsizim
Oy yaralıyım
Oy hade gel gönlümsün
Oy yiğit oğlan
Kalk yiğit tutsağım
Gel artık hayatımın sebebi

Oy matem düştü, sabrım
Sen yüksekteki guguk kuşu, evime konan
Söylüyorum sana, yaralıyım
Halsizim gönlüm

Ceylan gibiyim, evim
Sen avcısın, beni çağırırsın
Sen saklandın yamaçta
Dönerim etrafında

Oy halsizim
Oy yaralıyım
Oy hade gel gönlümsün
Oy yiğit oğlan
Kalk yiğit tutsağım
Gel artık hayatımın sebebi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder