Sponsorlu Bağlantılar

25 Temmuz 2016 Pazartesi

İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim Şarkı Sözleri / Sözü


İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim Şarkı Sözleri / Sözü 

Korkardım aşkın adı geçince
Yıllardır kaçardım aşık olmaktan
Bir anda oldu olmaz dediğim herşey
Sevmezdim bilseydim sevmezdim seni
Tanrım nerden sevdim

Nerden düştüm bu belaya
Yandım isyan ettim
Kurban oldum bu sevdaya
Vurdum gönlümü hasretin
En uzak yoluna

Senden kopmazsa yüreğim yazıklar olsun


İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim şarkı sözleri,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim şarkısı sözleri,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim şarkı sözü,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim indir,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim dinle,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim spotify,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim mp3 indir,İnci Mercan - Tanrım Nerden Sevdim mp4 indir,İnci Mercan Kimdir,İnci Mercan nereli,İnci Mercan kaç yaşında,İnci Mercan yaşı kaç,İnci Mercan instagram,İnci Mercan albüm,İnci Mercan tüm şarkılar,İnci Mercan biyografi,İnci Mercan tanrım nerden sevdim terden düştüm bu rüyaya sözleri,İnci Mercan vikipedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder