Sponsorlu Bağlantılar

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Orhan Ölmez - Adam ve Kadın Şarkı Sözü


Orhan Ölmez - Adam ve Kadın Şarkı Sözleri
Orhan Ölmez:
Bu adam biraz tuhaf aslında
Seviyorda söylemiyor hakkıyla
Bakışında gizliyor esasında
Hatasının farkında
Bu onun suçu değilki aslında
Büyüyorken öğretmiyor ki ata
Seviyorsan anlat adabıyla
Günahıyla sevabıyla
Devrim Gürenç
Bu kadın anlıyor esasında
Duymak istiyor zor olsa da
Sevilmeyi hissetmeyi güvenmeyi
Yarını pembesi var aklında
Hemen şu an yaşat bana
Şefkatini, ilgini ve sevgini
Orhan Ölmez:
Değişemem bu çok zor
Seviyorum tabi konuşmasanda
Sevmeseydin anlardım sevdiğimi şu anda
Devrim Gürenç
Konuşma anlatma hissettir yalnızca
Duruşunla bakışınla güven ver varlığınla
Orhan Ölmez:
Değişemem ki bu çok zor
Seviyorum tabi konuşmasanda
Sevmeseydin anlardım
Devrim Gürenç
Konuşma anlatma hissettir yalnız
Duruşunla bakışınla

Güven ver bari güven ver

Orhan Ölmez - Adam ve Kadın şarkı sözleri,Orhan Ölmez - Adam ve Kadın şarkı sözü,Orhan Ölmez - Adam ve Kadın indir,Orhan Ölmez - Adam ve Kadın mp3 indir,Orhan Ölmez - Adam ve Kadın mp4 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder