Sponsorlu Bağlantılar

30 Ağustos 2016 Salı

BORYSS - Chodź Kochana tekst piosenka lyrics


BORYSS - Chodź Kochana tekst piosenka lyrics

Wiele nocy myslalem
I niejeden pomysl mialem
Gdybym czas mógl przywrócic
I do ciebie móc wrócic
Jedno tylko wiedzialem
Gdzie spedzalas noce cale
nie zwlekalem, nie liczylem
Wsiadlem w auto , wyruszylem

Chodz, chodz, chodz kochana
No podejdz do mnie mala
Chce ciebie miec przy sobie
Bo ciagle mi siedzisz w glowie
Chodz, chodz, chodz kochana
No podejdz do mnie mala
Chce ciebie miec tu blisko
Dla ciebie zrobie wszystko

Chce chodzic na spacery
i pozwac twe maniery
Chce byc pryz tobie blisko
Szanowac w tobie wszystko
Chce dawac ci prezenty
i poznawac twe talenty
Bys mogla przy mnie zostac
Sama siebie lepiej poznac

Chodz, chodz, chodz kochana
No podejdz do mnie mala
Chce ciebie miec przy sobie
Bo ciagle mi siedzisz w glowie
Chodz, chodz, chodz kochana
No podejdz do mnie mala
Chce ciebie miec tu blisko

Dla ciebie zrobie wszystko

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder