Sponsorlu Bağlantılar

30 Ağustos 2016 Salı

Filipek - A co jeżeli? (prod. Fuso) tekst piosenka


Filipek - A co jeżeli? (prod. Fuso) tekst piosenka

[Zwrotka 1]
Takich jak ja krawaty cisna, a pensja w korpo zawsze wkurwia
Bylem z tych, którzy woleli isc do niz na studia
Takich jak ja nudzi tu trwalosc i pierdolenie o politykach
Slyszac glos sumienia, hejtuje akustyka
Kiedys mnie dotykal widok rówiesnika
Którego nerwy przed bossem leca na antybiotykach
Juz sie nie zamykam kiedy ktos mnie pyta
Czy mysle o czyms wiecej niz rap, kiedy zasypiam
Moje ambicje przewyzszaja egzosfere
Nie chce byc gimbograjkiem, czy innym Pedobearem
Chce miec w cholere dumy, patrzac za lat dwadziescia
Ze zdobywalem wszechswiat nawet jak mnie nie rozpieszczal
Inni zostana w bramie, palac jak Wojtek Szczesny
Zmieniajac tylko pranie i odbiorców pretensji
Ja juz sie napatrzylem na królów tych podwórek
Zaliczajac kolizje kierujac sie rozumem

[Refren]
Bo jesli sie nie uda teraz, to kiedy?
Juz nie ma odcisków od klepania biedy
I zeby Ci nie sklamac, w lodówce chlodzi sie whisky
Zanim je rusze, musze wypakowac te walizki
Bo ja nie mam wlasnego kata
Jutro sie wyprowadzam, dlatego dzis nie sprzatam
Jutro juz bede tam, gdzie nic nie wiedza o mnie
Wiec jesli sie zegnamy to zróbmy to porzadnie
[Zwrotka 2]
Co jezeli nie da sie oszukac przeznaczenia
I tyle lat unikalismy sie bez powodzenia
Powiesz mi od niechcenia "Siema", gdzies na lotnisku
I albo Cie oleje, albo zmiekne moca tych slów
Dalo zycie po pysku, mial byc wspólny dom
A spiewalem jak Drake "I hate sleeping alone"
Dalo zycie po pysku, bo Filip przeginal
A zycie ciagnelo sie jak Ill Mindy Hopsina
Poglady, decyzje, mialem jak beton, racja
Wybuchowy charakter i pyk - detonacja
Niewyparzona gebe temperowalem z trudem
Tyle razy ktos radzil mi wsadzic ja w kubel
No trudno, jak ktos mnie nie lubi, nie ma drogi innej
Za slaba mam kondycje na zabiegi promocyjne
Zbuntowany jak zawsze, troche jak 2Pac, ziom
Chce wygrac walke, kurwa, "Me against the world"

[Refren]
Bo jesli sie nie uda teraz, to kiedy?
Juz nie ma odcisków od klepania biedy
I zeby Ci nie sklamac, w lodówce chlodzi sie whisky
Zanim je rusze, musze wypakowac te walizki
Bo ja nie mam wlasnego kata
Jutro sie wyprowadzam, dlatego dzis nie sprzatam
Jutro juz bede tam, gdzie nic nie wiedza o mnie

Wiec jesli sie zegnamy to zróbmy to porzadnie


Filipek - A co jeżeli lyrics,Filipek - A co jeżeli letra,Filipek - A co jeżeli versuri,Filipek - A co jeżeli paroles,Filipek - A co jeżeli teksty,Filipek - A co jeżeli text,Filipek - A co jeżeli songtexte,Filipek - A co jeżeli tekste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder