Sponsorlu Bağlantılar

28 Ağustos 2016 Pazar

Gülden Mutlu - Bay Bay Şarkı Sözleri / Sözü



Gülden Mutlu yine bomba gibi bir şarkı ile karşımıza çıktı.2016 yılına damgasını vuracak bay bay şarkı sözlerini sizin için hazırladık.Keyifli dinlemeler.
Gülden Mutlu - Bay Bay Şarkı Sözleri / Sözü
Bye Bye, Bye Bye, Bye Bye
Gözün Arkanda Kalmasın Ben Bana Bakarım
Savaş Açarsan içinden Sağ Çıkarım
Sıraya Dizilsin O Aşklar Meşkler
Buna Geçmiş Değil Tecrübe Derler
Kaç Kere Oldu Ben Saymadım Ama
Sudan Sebeplerle Kıydın Hep Bana
Hoşuna Mı Gidiyo Bu Saçma Bitişler
Boğuluyorsun Adamım Hadi Boy Ver
Bye Bye Ben Hiç Uğramadım Say
Bye Bye Yeni Aşk Mı Tabi Hay Hay
Bye Bye Yerime Kim Gelirse
Geçmiş Olsun De O Anlar
Bye Bye Ben Hiç Uğramadım Say
Bye Bye Yeni Aşk Mı Tabi Hay Hay
Bye Bye Yerime Kim Gelirse

Geçmiş Olsun De O Anlar

Gülden Mutlu - Bay Bay lyrics,Gülden Mutlu - Bay Bay letra,Gülden Mutlu - Bay Bay songtexte,Gülden Mutlu - Bay Bay mahnı,Gülden Mutlu - Bay Bay dinle,Gülden Mutlu - Bay Bay akor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder