Sponsorlu Bağlantılar

28 Ağustos 2016 Pazar

Malik Montana x Diho - Naaajak tekst piosenki


Malik Montana x Diho - Naaajak tekst piosenki

[Refren: Malik Montana](x2)
Pliki, pliki, pliki od liczenia mam odciski
Rekawiczki, bo odciski maja na policji
Pliki, pliki, pliki - peka gumka, to nie Durex
Recepturka owinieta wokól stosu stówek

[Zwrotka 1: Malik Montana]
To Polo i Hermes (Naaajak)
Bo bialo jest wszedzie (Naaajak)
Na Twoim osiedlu (Naaajak)
Na moim T-Shircie (Naaajak)
Mi robia tu przejscie, Ty stoisz w kolejce
Chca zrobic mi zdjecie, jakbym byl na komendzie
All white tak, ze na widok swedzi nos
Widok swedzi nos, widok swedzi nos
Jak nie trap, to wracam na blok
To wracam na blok, to wracam na blok
Nie place podatku, jebie mnie wysoki sad
Pieniedzy nie mam w banku, ja w gotówce trzymam sos
I czuje sie jak ksiadz, kiedy proch zamieniam w sos
Bo tu trafiony los jest rzadziej, niz raz na sto
[Refren: Malik Montana]
Pliki, pliki, pliki od liczenia mam odciski
Rekawiczki, bo odciski maja na policji
Pliki, pliki, pliki - peka gumka, to nie Durex
Recepturka owinieta wokól stosu stówek

[Zwrotka 2: Diho]
Cipy, cipy, cipy od ruchania mam zakwasy
Ja biore na testa, sklad wysyla je do pracy
Kazdy incognito, bo nikt nie chce isc na wczasy
Ale wysle narzeczona, gdy zabraknie mu tu kasy
Bity, bity, bity jak te pizdy - rozjebane
Kutas taki dlugi, ze odbijam go kolanem
W gaciach trzymam ziolo, faja jebie mi towarem
A przy sobie kilka szmat, ale jest pozamiatane, Diho
Dupy z erasmusa, mlode Wloszki i Hiszpanki
Diho orangutan, wchodzi to sie trzesa szklanki
Jak jestes juz zmeczona, to mi wolaj kolezanki
A jak kazda jest zrobiona, to mi kurwo dzwon po taxi

[Refren: Malik Montana](x2)
Pliki, pliki, pliki od liczenia mam odciski
Rekawiczki, bo odciski maja na policji
Pliki, pliki, pliki - peka gumka, to nie Durex
Recepturka owinieta wokól stosu stówek

[Bridge: Malik Montana]
Nie place podatków (Naaajak)
Chcesz tanczyc to zarób (Naaajak)
Tu chachment to zawód (Naaajak)
Twój ziomek karaluch (Naaajak)
Nie place podatków, chcesz tanczyc to zarób

Tu chachment to zawód, Twój ziomek karaluch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder