Sponsorlu Bağlantılar

27 Ağustos 2016 Cumartesi

PTP gość. Białas - Zatraceni prod. Zelo tekst piosenki


PTP gość. Białas - Zatraceni prod. Zelo tekst piosenki

[Refren] x2
Zatraceni w tym jakby urwal sie film
Nie zalujac nic i nie patrzac sie w tyl
Kreujac swoje sny zamieniajac je w czyn
Dzisiaj to co kiedys nas niszczylo pozwala nam zyc

[Zwrotka 1: Buczer]
Kiedy zatracilem sie w tym, co urwalo mi film, wtedy nie mialem nic
Plynalem na fali, która mnie poniosla i powoli zaczelo brakowac sil
Myslalem, ze jestesmy królami zycia, bo nagralismy jedna z topowych plyt
Ale tak naprawde to sie nie znaczy nic dopóki nie nabierzesz pokory by
Udzwignac to i nie zwariowac by
Nie dac sie skolowac przez biznes, alkohol i dragi, i syf
Który chloniesz gdy wydaje sie Ci, ze jestes gotowy wlezc na sam szczyt, gówno prawda
Bo zycie to jebana walka, dzis mam gruby kark i twardy charakter
Pozwala odróznic ten sukces od bagna
[Zwrotka 2: Luba]
Co nie zabije to wzmocni mnie, wiec zapierdalam ile sil
Wnioski wyciagam, kontratakuje, nie marnuje zadnej z chwil
[?]
Niepowtarzalne jak po nocy swit
Przyjme na klate cala watahe, jesli pozwoli normalnie zyc
Caly swiat jest obok, Ty jestes calym swiatem
Chce Ciebie na wylacznosc zupelnie tak jak patent
Chcesz byc mi wrogiem, bratem? W sumie to bez znaczenia
Biore co moje zatem, nie mam czasu do stracenia

[Zwrotka 3: Brozas]
Wspominam pierwsze teksty, potem pierwsze kawalki
Zatracilem sie bez reszty, tutaj nie ma nic bez walki
Nagle skoczyl ranking wokól mnóstwo pokus
Zatracilem sie w tym syfie, zycie zaczynalo sie po zmroku
Debiut roku, weekendy w trasie, postoje, stacje
Backstage, hotele, stracony zasieg, bylem asem
Dzis na wodzy zycie trzymam pewna reka
Zatracony w rapie, do konca wiem to

[Refren] x2

[Zwrotka 4: Bialas]
Na scianie wieszalem raperów, chcialem rapowac tak jak oni
Ale nie chcialem rapowac tak jak oni
W zyciu sie czulem jak w tramwaju bez Rumuna, brak harmoni
Ogólnie bylem jak poprzedni wers - popierdolony
A teraz codzien lajcik i sie usmiecham stale
Nie pytam "co sie patrzysz?", bo wiem, ze jestes fanem
Mam to dzieki muzyce, musze powiedziec "dzieki" muzyce
Choc przez nia tez sie zepsulem, sa takie kawalki których pierwsze dzieki uslysze i
Mam ochote nagrac numer Fuck REHAB
Pana Czlajna dzis zastapi Pan Sciecha
Moze dzieki temu tak poczulem newschool
Sieje wiatr zajawy, zbieram burze mózgów, yo

[Zwrotka 5: Zelo]
Rap na pólnocy, na to wychodzi
To jak po pólnocy szukanie opcji, nie mamy dosyc
Bo melanz sie toczy, ludzie dorosli
Styl jak w Lodzi, budzimy podziw, mamy te metody
Dzis mniej tej doby ale Ty sorry, wiemy jak to robic
Sztywniutko na dzielni, lecz do bitu luzniutko
W tej kwesti nic sie nie zmieni, suczko krec mi tu dupka, ha
Zatracilem sie w niej, chyba to pojela
Najlepiej biznes rozkreca rosnaca konkurencja, ema


[Refren] x2

PTP gość. Białas - Zatraceni letra,PTP gość. Białas - Zatraceni lyrics,PTP gość. Białas - Zatraceni paroles,PTP gość. Białas - Zatraceni tekst,PTP gość. Białas - Zatraceni songtexte,PTP gość. Białas - Zatraceni versuri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder