Sponsorlu Bağlantılar

28 Ağustos 2016 Pazar

RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn Tekst Piosenki


RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn Tekst Piosenki

If you know what I mean...biore rap karabin,
jak dream team z automatu wiesz, ze bedzie siwy dym
z mego wydechu, bo nawala mi glowica-brat!
czlowieka wrak, brak piatej klepki- WTF??!!
Ten track w centrach handlowych nie poleci, bo
poza siecia jestem plotka, orka w sieci- ta na ugorze,
rozrywam te zakladane na mnie,
przez masowe media, skarby spoczywaja na dnie
Ty lap mnie za slowo, nie za kurtke na ulicy
jak nie czaisz takich tracków, a na foto na fejsa liczysz
Ja bije pione z tymi, co wiedza wiecej niz, ze bije piane,
stawiam na moc waluty, nigdy nominaly!
Pasja! nie mówie pas, ja robie rap i mówie 'akcja'!
Klece w piwnicy bombe z napisem rap gra,
w rekawie as, gram w otwarte karty
nie ukladam sie z dupkami, to nie pasjans! 


Kiedy daje noge na gaz, to to dociera do mas,
potem przepuszczam to przez filter tych numerów które znasz,
masz juz emocjonlany ladunek nieobojetny,
odpieci od masy, mamy kontakt jestem pewny.
Elektryzuje nas to samo, ziom nie dajmy sie uziemic, 
póki iskra przeskakuje, pod prad plyniemy,
prad staly, nie zmienny - Benjamin Franklin-
- deklaruje niepodleglosc, lapie piorun Tesli. 
Elon Musk - otwarty kask i w gwiazdach
glowa, ale nie tych, co tancza jak im zagrasz,
taki paradox - zafiksowany na zmiany,
w mentalne glany odziany, sram sam na ramy i sciany!
Chcesz to bierz to - rad nie daje, daje rade.
Taktyka praktyka, nigdy nie styka, stale
skille sam se szkole, szukam sztuki i techniki w tym,
jak Gaudi w Audi-Vorsprung durch Technik!


W mediach perfumowane gówno typu 'Feel' truje leb,
potem filtruje leb, kiedy filtruje web!
W poszukiwaniu pasji, sztuka ma dzis przejebane,
tylem do kierunku ruchu, z pobocza spychana do rowu.
I taka sobie slaw zasada - 'lap okazje'
jak Sobieslaw Zasada, lece bokiem wciaz.
To mechanizm róznicowy, dla tego co 'szpera' 

Szerokiej drogi oportunistom! Prawdziwy rap, to offroad

RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn lyrics,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn letra,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn teksty,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn paroles,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn versuri,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn text,RAPUNK - MC Silk feat. OneGunn songtexte,lirik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder