Sponsorlu Bağlantılar

30 Ağustos 2016 Salı

Rena gośc. KaeN - Kryzys tekst piosenka lyrics


Rena gośc. KaeN - Kryzys tekst piosenka lyrics

[Zwrotka 1: Rena]
Wszystkie swiatla zgasly a ja siedze tu
Nie moga znowu zasnac i znów brak mi tchu
Wykancza nas niejasnosc i za duzo slów
Wspomnienia co nie gasna i odpowiedzialnosc za to co teraz i tu
Znów cos sie stalo, czy nasze szczescie
Gdzies ulecialo i zabralo nam powietrze
Czy to za malo, wiec tego nie chce
Dzis pisze o kryzysie co nam brudzi rece
Kochanie uwierz mi, ja czasem nie mam sil
Ale zalezy mi na Tobie i na sobie dzis
To wszystko dzieje sie, za szybko i moze nic nas nie rozdzieli
Chociaz dzieli tysiace mil
Tak ciezko razem, osobno gorzej
Nic nie poradze na to, ze tak zyc nie moge
Tak duzo pytan, mam w swojej glowie
I wiem, ze nie wychodzi nam to dzis na zdrowie

[Refren: Rena x2]
Znów mamy kryzys, przetrwamy to
Przejdziemy razem nawet przez najgorsze zlo
Znów mamy kryzys, pokonamy go
Swoimi uczuciami wygonimy zlo
[Zwrotka 2: Kaen]
Chcialbym cofnac czas i slowa, które powiedzialem Tobie
Te slowa bezsilnosci opetane drogie
Juz nigdy wiecej, kochanie nie chce
Ciebie ranic, zrozum to, ze ja tez cierpie
Znów mamy kryzys, niszczymy siebie
I nie wiem z czyjej winy wypelnieni gniewem
Niczym jak Syzyf, toczymy glaz
Znów mamy kryzys, który burzy caly mój swiat
Kiedy sie uklada miedzy nami to dostaje skrzydel #RedBull
Kiedy nie to gine #bezchód
Tego nienawidze i nie widze sensu
Seks, klótnia, seks, klótnia
Strzala Kupidyna dala wielki ból
Chce, puszczaj mnie, zniewoleni chyba cale wieku tu
Nie wiem czy musicie, bywa takie zle
To co nie pasuje lacze w pary
[?]
Zakochani tona, to Titanic
Lodowata góra zwana sercem, zwalnia szybko tempo #finish
Od dluzszego czasu, puste kapitana miejsce
Ramie w ramie ze mna kryzys

[Refren: Rena x2]
Znów mamy kryzys, przetrwamy to
Przejdziemy razem nawet przez najgorsze zlo
Znów mamy kryzys, pokonamy go

Swoimi uczuciami wygonimy zlo

Rena gośc. KaeN - Kryzys lyrics,Rena gośc. KaeN - Kryzys letra,Rena gośc. KaeN - Kryzys piosenki,Rena gośc. KaeN - Kryzys download

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder