Sponsorlu Bağlantılar

21 Ağustos 2016 Pazar

SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom Tekst / Piosenki / Lyrics


SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom Tekst / Piosenki

[Zwrotka 1: Solar]
Ja nie czynie zla, ja nie jestem zly
Ale nie to, ze w obawie o jakies werdykty
Bo dla mnie to zycie to przesiadka jest miedzy nigdy a nigdy
W polowie drogi zaczelo mi trybic
I czuje, ze w koncu sie budze szczesliwy
Bo zyje naprawde, nie zyje na niby, okej tu
Najdziwniejsze zycie jakie kiedykolwiek przezylem, juz nie chce byc tlem
Juz nie chce byc psem, najebanym jak BGC, o nie nie nie!
Z usmiechem patrze dzis na zmarnowane talenty
Co glupota stracily fanów
Ja po nich mordo tu plakac nie bede
Poslucham se czegos ze Stanów
Urlop mam, kiedy chce i wiesz dlaczego to ja bede zwyciezca?
Bo nie korzystam z tego zbyt czesto
Nie robie kariery, ja spelniam marzenia
Gdy zejde ze sceny, bo kiedys tak trzeba
To jako legenda nie dwa wyswietlenia
Daj mi tylko czas i nie zabij mnie teraz!

[Zwrotka 2: ReTo]
Nie czuje bólu, co to to nie
Dzisiaj mam fly, kiedy mam haj, ogólnie jest okej
Zobacz gdzie jestem, bieg po tytul zwyciezcy
I czuje sie jak Gessler, nie moge tego spieprzyc
Wyjebane mam, wyjebanie gram, wyjebal mnie gram, nie mam oczu
Mówie: co mi tam, co mi w duszy gra
Konkurencji brak na widoku
Mam ja w nosie choc nie chce prochów
A obracam wen wnet jak szmule
Zobacz prosze, mam cos na oku
Chuja widze jak do mnie plujesz sie
Czy czujesz tez, zero stresu i dobry hasz
Jak czujesz tez, no to wiesz co czuje ja
Halo, halo ziom, halo, halo co tam slychac
Ciagle pijesz czy juz dosc, czy juz smigasz po odwykach
[Refren: Wac Toja]
Juz nie czuje bólu i to nie morfina
Jak sie wybijam z tlumu, to nie trampolina
A jak wydzwaniam ziomów
To nie Mango Gdynia
Ej halo ziom ej halo ziom

[Zwrotka 3: Wac Toja]
Juz nie czuje bólu i to nie morfina
Tylko sie wybijam z tlumu, dzieki temu wciaz wygrywam
Ty uslyszysz to z klubu i na wszystkich chawirach
I na wszystkich rewirach to napedza jak lawina (mnie)
Szczerze to dalej w to nie dowierzam
Ale szereg rzeczy jeszcze tu pozmieniam
Mam chwile tylko i lece jak Pegaz
Pod soba ocean a nad nieba bramy mam
I plyne, plyne ze stylem i tylko mam i az tyle, wiesz?
I nie pytaj mnie o nic wiecej, kiedy rysuje swój swiat
Ciagne tu mocno za lejce, sukcesem hamuje strach
O tak tak tak, chudym latom mówie pa pa pa
Jak w snach snach snach, odlatuje im pa pa pa
I nie szukaj mnie wiecej, wiecej, nie
I nie szukaj mnie wiecej, wiecej, nie

[Zwrotka 4: Bialas]
A mi sie udalo, a mi sie udalo
A mi sie udalo, a mi sie udalo
Jedyne zmartwienie jakie dzisiaj mam
To ze dziary chujowo beda wygladaly na starosc
Ile bym nie mial to dla mnie jest zawsze za malo
A dziele sie z wami wszystkim, co zarobie
Nie musicie bac sie, czy cos tam zostanie na rano
Halo halo ziom, halo halo ziom (halo)
Bliscy od dawna sie o mnie nie martwia
I to nie dlatego, chlopaku, ze w chuju mnie maja
Halo halo ziom, halo halo ziom (halo)
Jak jestem w plecy to zawsze odrobie
Droga sukcesu jest zawsze w budowie
Ci co nas potraktowali jak rzeczy dzis maja na nowe gadzety zajawke
Ja sie tam nie znam i dlatego jak zawsze dzwonia naciskam czerwona sluchawke
Jak chcesz cos zmienic, to czas na kroki do przodu
Jesli chcesz - znajdziesz sposób, jesli nie - powód

[Refren x2: Wac Toja]
Juz nie czuje bólu i to nie morfina
Jak sie wybijam z tlumu, to nie trampolina
A jak wydzwaniam ziomów
To nie Mango Gdynia

Ej halo ziom ej halo ziom

SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom text,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom teksti,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom paroles,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom versuri,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom şarkı sözleri / sözü,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom letra,SB Maffija - ZABIJA #4 / Halo ziom lyrics

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder