Sponsorlu Bağlantılar

12 Ağustos 2016 Cuma

Sinan Vllasaliu - OK Nasht Tekste / Teksti / Shkarko / Të Përkthyera


Sinan Vllasaliu - OK Nasht  Tekste Këngësh
E pranoj e se pranoj 
Mundi jon sonte filloj 
Qysh mi than zemres duro 
Kur me tjetrin ty pot sho 

Ref 

Un jam i dehur sonte ne dashuri 
Du me plas kur me tjetrin sonte 
Pot sho ty 
Ok nasht oknasht 
Un ganova ti su dasht 
Jo jo ti su dash 
Ok nasht ok nashtun gabova e ti su dasht 
Nasht nasht jo jo ti su dasht 

Kam mendu qe jam i fort 
O dashnija mshtriu ntok 
O ska ma keq ska ma vshtir kur e din qe sbehet mir 

O jam i dehur 
Sonte ne dashni 
Du me plas kur me tjetrin sonte pot sho ty 
Ok nasht ok nasht 
Un gabova e ti su dasht 
Nasht nasht jojo ti su dasht 
Ok nasht ok nasht 
Une gabova e ti su dasht 
Nasht nasht jojo ti su dasht 

Ok nasht ok nasht 
Une gabova e ti su dasht 
Nasht nasht jo jo ti su dasht 
Ok naaht ok nasht 
Une gabova e ti su dasht 
Nasht nasht jo jo ti su dasht


Ky tekst u dërgua nga nifa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder