Sponsorlu Bağlantılar

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Young Zerka & Ronela Hajati - Syn i jemi Tekste / Teksti / Shkarko / Të Përkthyera


Young Zerka & Ronela Hajati - Syn i jemi Tekste Kengesh / Shkarko
Gal u know me a give
That can i love u never forget
All the thing me a do a for yaa
Me a do that
Se doren ma zgat
Kur ka dite edhe nat
Le tna sheh kush sna pa
Se boten me bo po smujn me na nda
Aj aj aj aj ulala ck ck ulala x2
Call me call me all day over x2
Aj aj aj aj ulala
Ref x2:
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
alalalalalalalalala
Gal if u wanna ride
Come give me a ride
Gal would i wanna try
Try to make u mine
Ki me pa se njo si ty asnjo se ka x2
Aj aj aj aj ulala (ulala) x2
Call me call me all day over x2
Aj aj aj aj ulala
Ref x2 :
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
Syni jemi syni jemi syn i jemi je
lalalalalalalalalala
Gal if u wanna ride
Come give me a ride
Gal would i wanna try
Try to make u mine
Ki me pa se njo si ty asnjo se ka x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder