Sponsorlu Bağlantılar

2 Eylül 2016 Cuma

EFFECT Chce Żebyś Była Moją Dziewczyną tekst piosenka lyrics


EFFECT Chce Żebyś Była Moją Dziewczyną tekst piosenka lyrics

Chce zebys byla moja dziewczyna…
Chce zebys byla moja dziewczyna…

Ref: Chce zebys byla moja dziewczyna
Ja chce pic z Toba czerwone wino
Chce zebys byla jedna, jedyna
Nie bede sie gapil juz za zadna inna

1. Nie jestes taka jak wszystkie moje byle
Ty masz charyzme, skryta gleboko sile
Powiem Ci jedno, na darmo me starania
Zdrowy rozsadek kochac Cie zabrania

Ref: Chce zebys byla moja dziewczyna
Ja chce pic z Toba czerwone wino
Chce zebys byla jedna, jedyna
Nie bede sie gapil juz za zadna inna / x2

2. Ty jestes inna niz znane mi kobiety
To ten blask w oczach, szescdziesiat dwie zalety
Powiem Ci jedno, na darmo me starania
Zdrowy rozsadek kochac Cie zabrania

Ref: Chce zebys byla moja dziewczyna
Ja chce pic z Toba czerwone wino
Chce zebys byla jedna, jedyna
Nie bede sie gapil juz za zadna inna / x2

Chce zebys byla moja dziewczyna…
Chce zebys byla moja dziewczyna…

Ref: Chce zebys byla moja dziewczyna
Ja chce pic z Toba czerwone wino
Chce zebys byla jedna, jedyna

Nie bede sie gapil juz za zadna inna / x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder