Sponsorlu Bağlantılar

2 Eylül 2016 Cuma

Gontar x Małpa - Zabierz Mnie tekst piosenka lyrics


Gontar x Małpa - Zabierz Mnie tekst piosenka lyrics

Zabierz mnie stad, ja nie chce tu byc,
wiem ze to blad ale chociaz na kilka chwil.
Na kilka dni cos jak urlop od zycia,
to jak niemy film, bo z ust Twoich cisza.
Takie jest zycie melanz to dzis wszystko,
jak lubisz ostra jazde bez trzymanki
krzycz tkim robi sie sos,
wszystko sie pouklada tylko zabierz mnie stad.
Zabierz mnie stad, chociaz jeszcze nie wiem dokad,
chodzmy pod prad pluc w twarz tym idiotom.
Dla nich nie ma milosci liczy sie banknot,
strzelaja w Nas slowami, musze byc twoja tarcza.
Patrze na ulice, widze jak ludzie chodza w maskach,
brakuje wiarygodnosci, zabierz mnie na K-PAX,
albo na pas Oriona, tam widac milion planet i mala ziemie która jest najdalej.
/
Pozwól, ze opowiem Ci o znajomosci,
Która trwa chociaz nie jest pewna swojej przyszlosci.
Jednak pozwala pisac mi teksty o milosci
Prawie tak intensywne jak kolor jej paznokci. x2
/
Wybralem ja z tlumu, mijajac jej ekipe w kinie,
kilka miesiecy zanim poznalem jej imie.
Czulem jej zapach tak intensywnie jakby stala przy mnie,
wiec nie dziw sie, ze nie wiem o co chodzilo w tym filmie.
Emanowala namietnoscia skroplona winem,
wiem, ze pachniala jak Paryz choc nigdy tam nie bylem.
Wciaz patrzylem na nia zeby przed zakonczeniem,
ukrasc jej chocby jedno, krótkie spojrzenie.
Ona co jakis czas rozgladala sie na boki,
jakby czula, ze tu jestem i chciala mnie wytropic.
Ja z ciemnosci wylawialem jej profil,
zanim znów spojrzy w ekran i ponownie swój wzrok w nim utopi.
Wtedy nie mialem pojecia, ze to dopiero prolog,
do znajomosci intensywnej prawie tak jak kolor jej paznokci.
Które widzialem kiedy dlonia,

raz na jakis czas obejmowala kubek z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder