Sponsorlu Bağlantılar

5 Eylül 2016 Pazartesi

Yaren Doğan - Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri

Yaren Doğan Sen Sevda Mısın

Yaren Doğan - Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri

Umut yok bir ışık yok gözlerinde 
Ben hala bekleyenim olsun 
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde 
Ben yanarım aşkın sağolsun 

Sen kapımı çal ansızın gir içeri 
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen kapımı çal ansızın gir içeri 
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 


Biriktirdiğim aşkları hiçe sayan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder