Sponsorlu Bağlantılar

2 Eylül 2016 Cuma

Żabson - BubbleGum Free tekst piosenka lyrics


Żabson - BubbleGum Free tekst piosenka lyrics

[Intro]
Bubble, bubble, hy, hy, hy, bubble
Bubble, bubble, hy, hy, hy, bubble

[Zwrotka 1: Zabson]
Znowu pale bubblegum'a, hej
Mam w kieliszkach szampana, hej
Wszedzie lezy piana , hej
Ona to Mingwana, hej
Ona bardzo fajna, hej
Choc to nie Rihanna, hej
Kaska wyplacana
Laska jest macana
I gram tu z wami Mario Cart, bo rzucam wam banana
Jestem ziomek jak street art, bo nie zamkniesz mnie w ramach
I móglbym kupic futro z norek, ale to banal
Do ciebie wpada tylko Norek - ale kanal
Hej, nie bede walic w kanal
Wole se palic grama, hej
Biore se Cappy w barach, hej
Do tego kapitana, hej
Hej, hej, hej, nie chcesz trafic na nas
Wjebales sie w niezle bagno jak kapibara
Nie sciagniesz statku na dno bez kapitana
Moja gadka jest juz dawno kapitalna
Ona wpada tylko na noc jak pidzama
Stad pewnie zobacze calosc; panorama

Bubble, bubble, bubble, bubble
Bubble, bubble, bubble, bubble
Bubble, hy, hy, hy, hy, hy, hy, bubble
Bubble, hy, hy, hy, hy, hy, hy, bubble

[Refren: Zabson]

Biore ta bubble, hej hej
Robie to duble, hej hej
Ona ciagnie kabyl, hej hej
Jade do Wawyl, hej hej
Lece do pubu, hej hej
[?], hej hej
Raper to zawód, hej hej

[Zwrotka 2: Zabson]

Ciagle mysle o koncertach i biznesach
Dobrze wiem, co was kreci, co was podnieca
Nie chce juz nawijac o imprezach i kobietach
Ale nie moge sie oprzec, bo mam drogi plecak
Nie chce by ten kawal drogi przepadl
Nie chce by ten kawal drogi przepadl
Nie chce by ten kawal drogi przepadl
Bo zbyt drogi dla mnie byl ten kawal back'a
Nie chce pasc na zawal serca, lecz zyje w stresach
Dlatego staram sie nie wkrecac, gdy cos idzie nie tak
Zli ludzie pisza se cos w internetach
Zli ludzie, cicho, trzeba sie usmiechac

Bubble, bubble, bubble, bubble
Bubble, bubble, bubble, bubble
Bubble, hy, hy, hy, hy, hy, hy, bubble
Bubble, hy, hy, hy, hy, hy, hy, bubble


[Refren: Zabson]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder