Sponsorlu Bağlantılar

5 Ekim 2016 Çarşamba

Brusk Azad - Kes Nabe Derman Şarkı Sözleri / Sözü Türkçe

brusk azad kes nabe derman

Brusk Azad - Kes Nabe Derman Şarkı Sözleri / Sözü

Xwedê nehêle lı diya te
Xwedê nehêle lı bavê te
Gırtın dane bı pera
Rındıka mın hê nızane

Dıkım qirin dıkım hevar
Kes halêmın nabe derman

Ji bo yarê çıkır çıkır
Ji ba kesi pere nekır
keçê mın xwere mal nekır
Xwedêmı zane seba te kır

Dıkım qirin dıkım hevar
Kes halêmın nabe derman

Ey xwedayê mezın ev dılê mın da derdeki bê dermane
Bese ez nıkarım nıkarım nıkarım
Ez kêra bêjım dılêmın xwin dıgıre ey vax lımın
Dılo dıl bırine dılo, dılo dıl axine dılo, dılo sebra dılê xwe nabinım
Ez rebenım ez dınalım ez bê kesım yarê mıra tu dermani lımın
Hevar lımın kes nabe derman lımın

Tırkî - Türkçesi ( açıklaması )

Bu sitemlerim annene
Bu sitemlerim babana
Seni para karşılığı verdiler
Sevdiğimin daha haberi yok

Bağırıyorum isyan ediyorum
Kimse derdime derman olmuyor

Sevdiğim için neler yaptım neler
Kimse yanında beş ara etmedi
Sevdiğim kendime bir yuva bile kurmadım
Allahım şahit senin için yaptım

Bağırıyorum isyan ediyorum
Kimse derdime derman olmuyor

Ey yüce Allahım bu gönlümde dermansız bir der
Yeter artık çekemiyorum kaldıramıyorum
Kimlere söyleyeyim için kan ağlıyor
Bu gönlüm yaralı bu gönlüm kan ağlıyor
Artık sabrım yok
Ben zavallı ben inleyen ben kimsesiz
Bana birtek sen dermansın
Kimse Derman Olmuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder