Sponsorlu Bağlantılar

3 Kasım 2016 Perşembe

Pmc Cypher 4 Şarkı Sözleri / Sözü

pmc cypher

Pmc Cypher 4 Şarkı Sözleri / Sözü

Ayaz:
Vakit ilerledikçe karanlık geldi
Aydınlığı görmek için karanlığı deldim ve
Baktım ufuk bu dünyada görünmüyor
Gözünü kapatıp aç çık cennet cehennem hangisi yaptığın tercih

Sol tarafım beyin sağ tarafım kalp
Biri der yap biri der yapma
Biri kalk gelmiş diyor biri şefkat tam ortasında araftayım
Anlık isteklerimin seçtiğini zamanla gelip gitmemeye alıştım
Ve istediğim taraftayim ben

Ölümü görüyorum ve öleceğimi biliyorum
Görmemezlikten gelmemeye alıştırdı günahlar
Tecrübeliydim tekrar alıştırdı hatalar
Günahlarla hatalarla beynim yer aynı külahtan aman

Kalbimde var sahip anlayamadığım bi vicdana
Yumruğa göz yumar ağlar bi inzivada
Zaman çocukluğumu aldı masumluk o serüvende
Zalimligin adı büyümek ve mezarda biter benle bitch

Ados:
Duydum ki unutmuşsunuz kanımın rengini
Siz merak etmeyin hiç kapatıcam bu versele menzili
Alıştıysan ağlaklara tut uzattım mendili
Zira bu şarkı tokat gibi patlatıcam enseni

Saplanıcam en derin kulaklara sen saklanıcan
Hak tanımaam hiçbirine benim bu yerin kaptanı lan
Şahlanıcam her verseümü kanla kutsayarak
Can yakıcam, sen beni dinleyerek yaşlanıcan

Sair zamanlara girdik suratları yan hepsinin
Göz göze gelmekten aciz ekseni
Tarih ekleyin lan bu kumpasları gören bi bizmiyiz
Aynı yere sakın yazmayın ismimi

Erkekliğe sığarmı lan erkekliğe sığar mı?
Adam dediğin 3 kuruş peşinde ruhu satar mı?
Şeref bu devirde rap sahnesinden uzaktır
Bu bulantı mikrofonları pislikle kuşattı

Harun Adil:
Ellerinle gökyüzünün tanrısından rabitadır rap bana
Sen kır dizini anlatmam şarkılarda aşk ve tantana dert
Gelirse verse sana sert bu tahttan inmeden
Hem rapin gökkuşağına nüfuz eden en parlak rengiyim ben

Distopyanın diktasıyım sözüm tezelden kânın olur
Mevzuat top yekün yeraltında hem köhne hem de bodur
Ebediyim sanma sakın apansız gelir sonum
Soluk borum ryhmela dolar çocuk hayalim benim konum

Engizisyon kadar katın bırak (bırak)
Fikrin sende kalsın Yönettiğin öküz çoksa eğer din ve devlet kanıdır,
Doğmamış bebeklerde ödencek borcun sancısı
Bu sana mikrofon tutan son genç milisin çağrısı

Velevki ziyadesiyle kararmışsa zihinler
Sen akıntıya kürek çekersin hemde en genç deminde
Duyulmaz ismin bilinmez kahrın yatar yerinde
Yusuf’lar asıldıkça doğar Deniz’ler derinden!

Allame:
Bol keko tektip, düşümcem kollektif
Bom rap ıh check this ters teptin desteksiz karı
11 yıl üniversite 30 yıllık üretim
Hangi emekten bahseder bu göt oğlanları?

Uğraş didin çalış, birine beleş o arının balı
Damarın alır o zehri hayat boyu birine domalır
Beynin ruhun komalık eğdin boynunu yazık..
Diklen, senin hakkın çalıştığını tartıp ondan al paranı.

Boynunda nahoş ellerimde güzel kellen.
İzle cahil hakkını gasp edeni düzerken ben.
Okyanusta uyandın yol kat et yüz erkenden
Duymazdan gel flowlar kalbe zembille inerken

Sana vurdu loto, için proton dışın metafizik
Tek kelam dahi etme isterler robot ol,
Renksiz öl monoton emir almaktan bi hayli bıktın,
İçindeki isyan sönmeyen molotof…

Onur Uğur:
Ben bana karşıyım çünkü tek engelim ben
Nefesim kaderimin elinde bi deney
Hayatımı kaybettim diyosun insan,
Akıl edip bakamadın o bıraktığın yere!

PMC örgütünde, rap çalgı çengi
Namusu kahpelere satıp satıp oldum zengin
Yeni nesil kendini pazarlar internette
Yani artık herkes olmuş kendi pezevengi!

Güneşimi bugün karanlığa gizliyorum
Çünkü yalan gölgem bile Apollon’un ilüzyonu
Dönmek yok, kürkçü dükkanını kapadım
Topal eşekle kervana katıldım dünyaya zanım

16 bar kadar o beynindeki repliğin be
Kimseye mutlu son yok Tanrı filmi çektiğinde
Dünyadaki varlığın ve Müslümanlığın
Aynı erkekliğin gibi sadece kimliğinde

Patron:
Bu rap roller coaster. Yeni bir holocoust mu?
Motherfucker Boss bu, binlercesinin dostu
Sözlerim ne teori, ne metafor
İcraat yok ama sen çene yor

Teknoloji gibi flow’um her gün update
Yakışır yanıma beyaz bi’ Mustang
Ama bu sadece Photoshop
Hastalıklı illüzyon, Rap 28 pozisyon

Kamasutra Hip-hop zamazingo
Ding Dong ahırında Dingo
Back defol uu emek, efor
Işık, dekor, biz artık, ikon yeah

Sistem Mickey Mouse
Ben sanki Ricky Rozay
Deki kaos iki doz
Bu Maze ve Boss hey

Hatunları sallatır bu bass
Hepsi hipnoz
Bu gece akar libidom
Bu karizmatik Hiphop

Hayki:
Kendine bi dürüst olabilsen
Sen aradığını bulurdun ne aradığını bilsen
Vur gitsin! Bu oyun büyük para masada
Kodum yasaya bana yarasa da yaramasa da

Hürriyet denen masala çıkarın çelik kasadan
Biz yemedik ki malı alıp denedik bi
Nasıl seversiniz beni yoksa yönetip mi?
Seni uyuşturan peki kanun bu etik mi?

Her yolu denedik biz uzandık bir uçtan bi uça
Bir tek özgürlüğü tutamadık bulandık bu suça
Her gün uçurduk bi kuşu, şimdi suçum nedir sorma.
Burda esrar ya da yasa taşıyorsa aynı torba

Yani kuralı biz koyarız yoksa para soyarız
Üstüne sürüp yolu kana boyarız
Adım kanunsuz yasalarda aracım

Meraklanma malı sıfırladık babacım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder