Sponsorlu Bağlantılar

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Feride Hilal Akın Kimdir


Feride Hilal Akın Kimdir ?
2016 Yılında İnstagramda paylaştığı müthiş Günah Benim Cover'ı ve bi o kadarda güzelliği ile hepimizin gönlünü fetheden bu güzel sesli hanımefendi kim diye araştırdık şimdilik bişey bulamadık.Ama siz takipte kalın kendisine ulaştığımız zaman onunla ilgili bilgileri bu sayfada  paylaşacağız.Bu arada sıkılmayın diye Feride hanımın birkaç Cover'ını paylaştım.İyi dinlemeler.

Feride Hilal Akın'ın Yeni Coverleri Facebook Sayfamızda Paylaşılacaktır :

Facebook Sayfamız : fb.me/kurusozluk


Feride Hilal Akın - Günah Benim




Feride Hilal Akın - Sakin Ol Evladım





Feride Hilal Akın - Sus Payı




Feride Hilal Akın - Bağdat (Ayla Çelik Cover / Kısa Versiyon)




Feride Hilal Akın - Belli




Feride Hilal Akın kimdir,Feride Hilal Akın nereli,Feride Hilal Akın kaç yaşında,Feride Hilal Akın vikipedi,Feride Hilal Akın wikipedia,Feride Hilal Akın yaşı kaç,Feride Hilal Akın boyu kaç,Feride Hilal Akın belli şarkı sözleri,Feride Hilal Akın sus payı şarkı sözleri,Feride Hilal Akın günah benim şarkı sözleri,Feride Hilal Akın bağdat şarkı sözleri,Feride Hilal Akın sakin ol evladım şarkı sözleri,Feride Hilal Akın kaç yaşında,Feride Hilal Akın biyografi,Feride Hilal Akın instagram hesabı,Feride Hilal Akın facebook,Feride Hilal Akın twitter,Feride Hilal Akın fotoğrafları,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder