Sponsorlu Bağlantılar

31 Mayıs 2016 Salı

Feride Hilal Akın - Yüzsüz Yürek Şarkı Sözleri


Günah Benim Cover ile Türkiye'de sesini büyük bir kitleye ulaştırmayı başaran Feride Hilal Akın bu sefer Kenan Doğulu'nun Yüzsüz Yürek şarkısını coverladı.Feride Hilal Akın ve daha birçok amatör veya profesyonel sanatçının şarkılarını veya biyografilerini blogumuzda bulabilirsiniz.Telif hakkı ihlali olduğunu düşünüyorsanız bize ahmetakbas072@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.Not : Yorum yapmayı unutmayınız.Bizim için yorumlarınız çok değerli.
Yüzsüz Yürek  (Kenan Doğulu) Şarkı Sözleri

Kalmışım kendi kendime ben harabe 
Aklım başıma geldi bir daha tövbe 
En çok üzüldüğüm konu gözünden düştüm 
Sana rezil olmak inan bitirdi beni 

Görmezlikten gelince çok üzdün beni 
Yabancı bir adam hissettim kendimi 
Sanki o ben değildim seninle ağlayan 
Seninle sevişip aşka doyan 

Bazen şeytan diyor ki git yanaş şuna 
Anlat içinden geçenleri, 
Tut yüreğinden sıkıca ak hayatına 
Ama nerde bende o yüzsüz yürek 
Bizde varsa yoksa gururdan yelek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder