Sponsorlu Bağlantılar

31 Mayıs 2016 Salı

Feride Hilal Akın - Yağmur Şarkı Sözleri


Feride Hilal Akın - Yağmur Şarkı Sözleri

Söylediği Günah Benim şarkısıyla 2016 ya damga vuran Feride Hilal Akın yeni bir cover'la karşımızda.Feride Hilal Akın ve birçok daha amatör ve profeyonel sanatçının şarkı sözlerini veya biyografilerini blogumuzda bulabilirsiniz.Bizim için yorumlarınız çok değerli yorum yaparak görüşlerinizi bildirebilir herhangi bir telif hakkı ihlali olduğunu düşünüyorsanız
 ahmetakbas072@gmail.com adresinden bize ulaşabilirsiniz. 

Yağmur (Cem Adrian) Şarkı Sözü

Korkmuyorum artık senden gece. 
Korkmuyorum hiç karanlık. 
Üzerime gel istersen. 
Sar beni ben kaçıp gitmem. 
Korkmuyorum artık senden yalnızlık. 
Korkmuyorum hiç korkmuyorum. 
Yüreğime vur vur istersen. 
Kalmadı hiç kaçıp gitmem. 

Sokaklarda yanımda dolaşan yağmur. 
Geceleri başucumda duran yağmur. 
Avucumda ellerin yerine yağmur. 
Vur yüzüme vur yüzüme 
Saçlarımda nefesin yerine yağmur. 
Dudağımda dudağın yerine yağmur. 
Gökyüzünden çaresizliğimi yağmur. 
Vur yüzüme hadi vur yüzüme. 
Yağmur.. 

Korkmuyorum artık senden gece. 
Korkmuyorum hiç karanlık. 
Üzerime hep gel istersen. 
Sar beni ben kaçıp gitmem. 
Korkmuyorum artık senden yalnızlık. 
Korkmuyorum hiç korkmuyorum. 
Yüreğime vur vur istersen. 
Kalmadı hiç kaçıp gitmem. 

Sokaklarda yanımda dolaşan yağmur. 
Geceleri başucumda duran yağmur. 
Avucumda ellerin yerine yağmur. 
Vur yüzüme vur yüzüme. 
Saçlarımda nefesin yerine yağmur. 
Dudağımda dudağın yerine yağmur. 
Gökyüzünden çaresizliğimi yağmur. 
Vur yüzüme hadi vur yüzüme. 

Daha hızlı yağmur. 
Yağ hadi yağmur. 
Ağlar gibi yağmur. 
Vur yüzüme vur yüzüme yağmur. 
Yağ hadi yağmur. 
Çok üzgünüm çok üzgünüm çok üzgün yağmur. 
Kaybedecek neyim kaldı ne kaldı yağmur. 
Vur yüzüme hadi vur yüzüme. 

Yağmur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder