Sponsorlu Bağlantılar

29 Mayıs 2016 Pazar

Taladro - Örgü Şarkı Sözleri


Taladro - Örgü Şarkı Sözü
Umudu silkeliyor omuzlarım kahrım açık  
Ya ben geleyim ya da sen karşıma çık  
Paspasın altında anahtar arama gerek yok 
Çünkü sen gelirsin hayaliyle kapım açık  
Dualar Nemrutun namlusunda, bir ömür aşk besledim avucumda 
Bestelerin gözlerimin havuzunda Ya sen gel ya ben geleyim kapım açık  
Gül yanağın aklımı alır  Gökyüzü sakin de gözlerim fırtınalı 
Yüreğim alev alev ellerim kanamalı 
Senden arda kalan duygularımı yaram alır  
Bu kaç sensiz haram ayı?  
Bilirsin, denedim aramayı, istedim yanmayı, durdum bir yere varamayıp 
Artık kusuru bende aramayın. 
     NAKARAT
 Ya sen gel ya ben geleyim kapım açık  
Yaralı inşaatın tuğlalarını acıt  
Sevdim acı, bilirsin alnım açık  
Sen de yaralı dizlerinle karşıma çık.
 VERSE 2:  
Mahalle çeşmesinde kırık testi 
Yoluma tuz döktün, yaralı dizim kan kesti 
Sana bir şans verdim, ters tepti  
O gün sarılmak istiyorsam son kezdi  
Artık sınav kesin, bu senin testin 
Yeşeren dallarımı sen kestin 
Kalbim ismini sayıklarken son sesti 
O gün görüşmek istediysem son kezdi 
Yaşamak istedim ölüm yolumu hep kesti  
Hafif bir rüzgar istedim ama sert esti  
Sana gülümsememi feda ettim, rezil ettin 
O gün saçlarını ördüysem son kezdi 
Yalanların gözkapaklarımı mest etti  
Masum gözlerime baktığında ne hissettin  
Avuçlarıma doldurduğun hoşgörünü kim kesti  
O gün ağladıysam son kezdi.
     NAKARAT  
Ya sen gel ya ben geleyim kapım açık  
Yaralı inşaatın tuğlalarını acıt  

Sevdim acı, bilirsin alnım açık Sen de yaralı dizlerinle karşıma çık...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder