Sponsorlu Bağlantılar

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Buse Kılınç - Vazgeçtim Şarkı Sözleri / Sözü



Buse Kılınç - Vazgeçtim Şarkı Sözleri / Sözü

Göz göze konuşmayi
Özledim kavuşmayi
Yüreğum alışmayi da
Oyyy
Yar ben sana ne ettum
Bir ömür seni seçtum
Gözlerun aydun olsun
Şimdi senden vazgeçtum
Hasret geldi gitmeyi
Derdim çoktur bitmeyi
Daha gücüm yetmeyi da
Oyyy
Yar ben sana ne ettum
Bir ömür seni seçtum
Gözlerun aydun olsun
Şimdi senden vazgeçtum
Gönlüm yanar köz olur
Dağlar taşlar düz olur
Sevdam ele söz olur da
Oyyy
Yar ben sana ne ettum
Bir ömür seni seçtum
Gözlerun aydun olsun

Şimdi senden vazgeçtum


Buse Kılınç - Vazgeçtim şarkı sözleri,Buse Kılınç - Vazgeçtim şarkısı sözleri,Buse Kılınç - Vazgeçtim şarkı sözü,Buse Kılınç - Vazgeçtim indir,Buse Kılınç - Vazgeçtim dinle,Buse Kılınç - Vazgeçtim mp3 indir,Buse Kılınç - Vazgeçtim mp4 indir,Buse Kılınç - Vazgeçtim instagram indir,Buse Kılınç kimdir,Buse Kılınç nereli,Buse Kılınç kaç yaşında,Buse Kılınç yaşı kaç,Buse Kılınç biyografi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder