Sponsorlu Bağlantılar

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum Şarkı Sözleri / Sözü


Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum Şarkı Sözleri / Sözü

O kendi bilir keyfine göre
Dönerse gelir kendi evi
Buyursun her zaman
Başımın üstünde yeri
İkimizi bilen biri
Söylesin isterim gerçeği

Alıamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz
Bekliyorum… Bekliyorum
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz

Gelişi belalı ümidi kesmiyorum
O kendi bilir keyfine göre
Dönerse gelir kendi evi
Buyursun her zaman
Başımın üstünde yeri
İkimizi bilen biri

Söylesin isterim gerçeği
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz
Bekliyorum… Bekliyorum
Alışamıyorum ev sessiz

Dayanamıyorum ben sensiz
Gelişi belalı ümidi kesmiyorum
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz
Bekliyorum… Bekliyorum
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Gelişi belalı ümidi kesmiyorum


Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum şarkı sözleri,Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum şarkısı sözleri,Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum indir,Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum dinle,Yaren Doğan - Egemen Yıldırım - Alışamıyorum mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder