Sponsorlu Bağlantılar

12 Temmuz 2016 Salı

Feride Hilal Akın - Püf Şarkı Sözü


Feride Hilal Akın - Püf Şarkı Sözleri
Kalmadı tahammülüm gücüm göz göre göre tükeniyorum , 
Mecnun misali pervanenim ama gün be gün soluyorum , 
Hastayım sana ben tescilli vurgununum , 
Küt küt atıyor kalbim gönül tutuklunum ... 

Nakarat: 
_Püf de üfle yanıyorum , 
Mum gibi alev alev eriyorum 
Hanidir bu gönül divane , 
Senin için için için tütüyorum ...(2)_ 

Kaşına, gözüne, boyuna, posuna, yavrum 
Tütütütü maşallah , 
Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah , 
Endamın havan yakıyor yeri göğü , 
Tütütü maşallah , 
Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah(benimsin inşallah ...) 

püf de üfle ...(2) 

Al varımı yoğumu feda olsun sana bu can , 
El üstünde tutarım başıma tac ederim seni inan , 
Hastanım ama gel gör ki sensiz halim duman , 
Aşk bu gözü kör gel kurtar beni bu azaptan ... 

Nakarat : 
_Püf de üfle yanıyorum , 
Mum gibi alev alev eriyorum, 
Hanidir bu gönül divane , 
Senin için için için tütüyorum ...(2)_ 

Kaşına , gözüne , boyuna , posuna , yavrum 
Tütütütü maşallah , 
Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah , 
Endamın havan yakıyor yeri göğü , 
Tütütü maşallah , 
Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah(benimsin inşallah ..) 

püf de üfle ...(2) 

Ben o bildiğin havarilerden değilim güzelim , 
Aşk için ölenlerdenim sevdim mi tam severim , 
Fazla naz aşık usandırır ya hafife alma beni , 
Elini çabuk tut acilen bence kaçırma beni ... 

Püf de üfle yanıyorum , 
Mum gibi alev alev eriyorum, 
Hanidir bu gönül divane , 
Senin için için tütüyorum ...(4)













Feride Hilal Akın - Püf indir,Feride Hilal Akın - Püf mp3 indir,Feride Hilal Akın - Püf mp4 indir,Feride Hilal Akın - Püf dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder