Sponsorlu Bağlantılar

12 Temmuz 2016 Salı

Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine Şarkı Sözleri


Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine Şarkı Sözleri
Hasta oldum derduneda 
Oku bana yasini 
Gün boyunca ağlayup da silesun 
Gözyaşumi silesun 

Gel geç evun başindanda 
Evun başi şen olsun 
Çağir beni geleyimda 
Gelmeyenler kör olsun 

Kemençemun kulağida 
Eruktendur erukten 
Ben nasil ayrilayimda 
Senun gibi ferukten 

Hayde hayde hayda yok 
Haydan bize fayda yok 
Kizlar kahve içerlerda 

Gelinlere çay'da yok

Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine şarkı sözleri,Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine sözleri,Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine indir,Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine dinle,Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine mp3 indir,Mustafa Demir & Harun Yoldaş - Hasta Oldum Derdine mp4 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder