Sponsorlu Bağlantılar

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Ermal Fejzullahu & Gjiko - Hajmali Tekste / Teksti / Shkarko / Të Përkthyera


Ermal Fejzullahu & Gjiko - Hajmali Tekste Kengesh / Shkarko

Gjiko:] 
Gac e mlut m'ki djeg sikur prushi 
M'ki bo me shku te Burdushi 
Ata qe tkan fol nuk jan kerkushi 
Hajde ktu hajde t'dushi 
Se ca kena bo na dy 
Kerkush si ka pa me sy 
E nese ti prap don mu kthy 
Athere krejt ma kishe thy 
(jou) Un edhe Ermali edhe nese vina me kali 
Jena fresh si ti me Ferrari 
Uuuu ton naten bojna party 
Me lesh nuk na kap syni keq 

[Ref.] 
Hajma Hajmaliiii 
Bone ti zemren ma ndale 
Hajma Hajmaliiiii 
Me at bukurii. 2x 

[Ermali:] 
Sot per ty po du me pi 
Se ku je ti nuk e di 
Omel omel ti ma le 
Sheqer ti je 
Omel omel ti ma le 
Sherbet ti je 
Jarnana Jarnane Dashnin ku ma le 
Jarnana Jarnane Dashnin ku ma le 

[Ref.] 
Hajma Hajmaliiii 
Bone ti zemren ma ndale 
Hajma Hajmaliiiii 
Me at bukurii. 2x 

[Gjiko:] 
Omel omel ti ma le 
Sheqer ti je 
Omel omel ti ma le 
ma le ma le 

[Ermali:] 
Omel omel ti ma le 
Sheqer ti je 
Omel omel ti ma le 

Sherbet ti je?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder