Sponsorlu Bağlantılar

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Ghetto Geasy feat Majk - Ajo Tekste / Teksti / Shkarko / Të Përkthyera


Ghetto Geasy feat Majk - Ajo Tekste Kengesh / Shkarko

[MAJK] 
Une nuk e di 
As emrin qysh e ka 
Veç shpesh m'bjen me pa 
Amo une vi 
Kudo qe ajo osht 
Mu gjith permas m'ka 

[REFRENI x2:] 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo 
S'ka si ajo 

[GHETTO GEASY:] 
Un e nisi diten me to 
Ajo me nutella 
Une jom mbeshtjellsi 
Ajo osht karamelja 
Munona me percjell 
E mos me lan della 
Prap m'del perpara 
Au ciao bella 
Hej mamita kur po vjen pak te papi 
Leji shoqet pak le ti marre malli 
Boje punen vet t'dale ku t'dali 
Hajde te djali me pamje kah mali 
Mmm, knaqsi e garantume 
Po t'shoh lakuriq me petale e mblume 
Dashnija per ty, fantazi e shfrenume 
Ti je bo per mu, per tjert je ndalume 
Hajde sonte festojm t'lagi me shampanje 
Hajde t'lagi me shampanje 
Hajde t'lagi me shampanje 
T'lagi me shampanje 
Un ty t'lagi me shampanje 
T'lagi me shampanje 
Hajde t'lagi me shampanje 

[MAJK] 
Une nuk e di 
As emrin qysh e ka 
Veç shpesh m'vjen me pa 
Amo une vi 
Kudo qe ajo osht 
Mu gjith permas m'ka 

[REFRENI x2:] 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo 
S'ka si ajo 

[GHETTO GEASY x2:] 
E nese na dy e bojna 
E bojna qashtu qysh ki qef 
E nese na dy e bojna 
Zemer hajde pak ma shpejt 

[MAJK:] 
Une nuk e di 
As emrin qysh e ka 
Veç shpesh m'vjen me pa 
Amo une vi 
Kudo qe ajo osht 
Mu gjith permas m'ka 

[REFRENI x2:] 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo, ajo, ajo 
Jo s'ka si ajo 

S'ka si ajo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder