Sponsorlu Bağlantılar

3 Eylül 2016 Cumartesi

Bezczel X Paluch X Vixen - I don't know anything tekst piosenka lyrics


Bezczel X Paluch X Vixen - I don't know anything tekst piosenka lyrics

Bezczel :
Mala, na zawsze bedziesz moim numerem jeden na ziemi

Zrobie wszystko zeby twoje zycie w Eden zamienic

Nie miej za zle mi, znów prosze cie, mówie ci przeciez

Kochac juz mocniej sie nie da, po pierwsze drugie i trzecie

Jestes moja przyjaciólka i juz nia bedziesz na amen

Juz do konca przez zycie razem isc bedzie nam dane

Cokolwiek sie nie stanie, razem przez to przejdziemy naprawde

Kocham cie przeciez na swiecie najbardziej

Nawet jak sobie skaczemy do gardel

I obiecuje poprawe ci, a za chwile juz wychodzi ze mnie mój lekkoduch

Robi tyle glupstw, wuff – wilcza nature mam, takiego wybralas

Chociaz wciaz mi mówisz ze malo zostalo juz z tego Michala, którego poznalas

Staram sie jak moge dzwigac zycia ciezar

Tyle ile mi barki uniosa

Obralem droge która ide do dzisiaj

Od zawsze bylem uparty jak osiol

Kazdy robi bledy, prosze sie nie obrazaj

Musisz wiedziec, ze zycia bez ciebie se nie wyobrazam

Paluch :
Odrzucam wszelkie watpliwosci, w mroku rzucam bialy cien

Znów podazam krzykiem serca rozum ma odciety rdzen

Daj miloscia ukojenie (tak)  zdejmij stresu ciern (aha)

Dla Ciebie w kazdej chwili, tam gdzie chcesz zanies mnie

Chcialbym, odejsc przed Toba by nigdy nie poczuc pustki

Chcialbym, zyc wiecznie z Toba by nigdy Cie nie porzucic

W kazdej chwili dac Ci moc by pogrzebac smutki

Ale bez poznania bólu nigdy nie doznamy ulgi

Co chcesz, to mów mi - bede Twoim mikrofonem

Dla Ciebie wszystko zapamietam, dla obcych zapomne

Wewnetrzny Wietnam, codziennie z soba toczysz wojne

W kazdej chwili chce byc lekiem na Twe noce niespokojne 

Sami mozemy wszystko, razem mozemy wiecej 

Podam wszystkie odpowiedzi, gdy juz opadaja rece.

Dzis mamy tylko siebie znowu czas ucieka predzej

Jestem wiecej niz pewien odnalazlem swoje miejsce


Vixen :
Ty slyszysz glosy w sobie, one moga niesc do nieba

Te same glosy w Tobie powiedza Ci gdzie jest ziemia

Widzisz wokól cieple dlonie, których obok Ciebie nie ma

Choc one prawie dotykaja powiek - schizofrenia

Nocne rozmowy z Bogiem, czy gra jest warta swieczki

Kazdy problem jest bodzcem do rozstania lub smierci

Kazda smierc jest poczatkiem, to czesc wielkiej strategii

U wszystkich jest podobnie ale nie wszyscy chca w to wierzyc

Prowadze dialog z soba, czuje ze nie jestem sam

Wiem ze mam lacznosc z moca, która przyciagnie mój skarb

Mamy magnetyczne serca które wprowadzamy w stan 

Odprezenia, przyciagamy to co kochamy tak

Nawet podswiadomie, sumienia nie oszukasz

Bo w naszej glowie jest antena która ciagle szuka

A jesli dostanie sygnal mozesz mu zaufac 


Twoja ostatnia modlitwa juz tworzy wyglad jutra?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder