Sponsorlu Bağlantılar

3 Eylül 2016 Cumartesi

K.M.S - Uczucia pulsują w żyłach. (Prod.Fishbeats) tekst piosenka lyrics


K.M.S - Uczucia pulsują w żyłach. (Prod.Fishbeats) tekst piosenka lyrics

Wielu podsylalo bit mi nagraj cos na tym
zeby pozbyc sie emocji jeszcze bardziej niz na tamtych
by odetchnac juz i poczuc ze nie braklo mi odwagi
by powiedziec to co mysle bez jakiejkolwiek blokady wiec
nie wiem czy starczy mi sil by zabic przeszlosc
by policzyc ile ludzi przewinelo sie , odeszlo
by oczyscic wszystkie mysli z ich slów bo czulem wtedy
ze gdy pojawia sie bledy to zostanie ich obecnosc nie 
nie da sie przyzwyczajac do pozegnania chociaz
nie jeden mi wmawial ze to kolej rzeczy dla nas i
to chore gdy pozwalasz komus poznac siebie a on
najpierw chce Cie zmienic potem bez slowa odejdzie
albo mówi Ci badz soba a potem wytyka bledy bo to
czyni Cie osoba która na sile chce zmienic sie 
wielu pozbawia nas wlasnych przekonan latwo
a najgorzej jest to przerwac i po prostu sie ogarnac

Osadzali mnie nie wiedzac nic oprócz pomówien
wielokrtonie powtarzali ze jebie ich to co mówie
ja dusilem w sobie cichy glos 'jeszcze tu wróce'
i tak rodzi sie nienawisc przez ta zawisc a to glupie - wiem
latwo mnie sprowokowac, bylo inaczej
potrafilem kazde slowa zachowac w sobie by potem papier
mógl za mnie wylewac krew poprzez atrament 
a to co na nim zostalo opisuje to co czulem bardziej
nie jedna smierc zobaczyly moje oczy
czy to bliskich nieznajomych czy przyjaciól którzy poszli gdzies
w nieznana droge zostawiajac cos po sobie
ta samotnosc i tesknote która czuje kazdy czlowiek wiem
ponoc spotkamy sie jeszcze ale to boli
ze mamy tu jedno zycie a musimy przejsc je sami bo ich
ktos zabral wczesniej a lepiej samemu umrzec
niz zyc bez ich obecnosci chociaz pare sekund dluzej 

Milosc jedni jej pragna bardzo drudzy przeciwnie
a to zalezy od tego czy nam wyrzadzila krzywde
i od tego ile zlego my tez zrobilismy wobec niej
a to czy przyjdzie to juz tylko kwestia naszych serc
mozna ja pieknie opisac, mozna zwyzywac a dopada
nas najczesciej gdy nie chcemy jej widywac
prowokuje nas do tego by sie zmieniac i zdobywac
czyjes marzenia i cele zeby kogos uszczesliwiac wiesz
czasem to dobrze dla nas czasem na odwrót bo
gdy odchodzi osoba ciezko zaczac od poczatku
i ogarnac sie by znowu byc soba takim jak dawniej
a po kazdej obecnosci w sercu cos pozostaje 
czasem banalne slowa moga kryc najwiecej uczuc
a gdy cisza chce nas schowac nic nie moze dojsc do skutku
dlatego tak nienawidze gdy pytam kogos co wyszlo

bo za odpowiedzia nic moze kryc sie prawie wszystko

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder