Sponsorlu Bağlantılar

5 Eylül 2016 Pazartesi

Taladro Hüzün Haftası Şarkı Sözleri


Taladro Hüzün Haftası Şarkı Sözleri

        Taladro Hüzün Haftası Şarkı Sözleri 

Bir kahpenin hatıra defterinde izlerim derin 
ölürken izlerim seni, 
nefesin zor yeterse oksijenime kitlerim seni
ki bilirsin içimde nefretim derin 
sıkıldım haricen bu kış masallarından 
hüzün gözaltlarım, tütün yasaklarında 
sıkıldım haricen bütün yaşıtlarımdan
bir hayır yok yaş akıttılarımdan 
gol atsın diye pas attığım,taş attığında
ağlamaktan göl oldu cografyam gönül atlasımda
sevdiğim vurur sevginin hüzün haftasında
huzur, yağmurlu havada Rash'ın yaş notasında
seni bulmam gerek kaşla göz arasında
saçlarını tuttuğum ellerim yaz havasında
ve hala ağırsın yüreğimin darasında
sel olup akıyorsun gözlerimin vanasından.

Saçların yüzüme düşse, bu bir düşse
İnan ağlarım kader ağını örse, boynunu bükse aşkların
Bir bana kalmadın herkesin oldu gönlü
Bense gönül koymadım, yanında ölsem keşke


o kahpe rengi gözlerinin efkarıyım 
dökülen yapraklarının hatlarıyım 
açıkta zamansız batan geminin kaptanıyım
ve bıraktığın tüm erkeklerin adlarıyım 
bana doğru dediğin hedeflerden sapmalıyım 
artık atamadığım tüm adımlarımı atmalıyım 
yüreğinin salıncağı, yüzünün hastayım
hatta üstüme basta geç kadın evinin paspasıyım
kirlenen dizlerinin paspalıyım 
sana doğru koşmak ne haddime kaçmalıyım
urganı geçir boynuma kendimi asmalıyım 
bu soğukta ne? Ben yaz yağmuru olmalıyım!
yağdıkça kirpiklerine dolmalıyım!
bir kuş misali pencerenize konmalıyım!
kurban olayım öldür beni tez at,
artık reenkarne olup yeni bir hayata doğmalıyım..

Saçların yüzüme düşse, bu bir düşse
İnan ağlarım kader ağını örse, boynunu bükse aşkların
Bir bana kalmadın herkesin oldu gönlü

Bense gönül koymadım, yanında ölsem keşke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder