Sponsorlu Bağlantılar

4 Eylül 2016 Pazar

İrem Derici - Gir Kanıma Şarkı Sözleri


Yılların eskitemediği adam Harun Kolçak Çeyrek Asır adlı yeni albümünde en iyi şarkılarını Türkiye'nin şuan ki en iyi sanatçılarıyla birlikte yorumluyor .Bu albümde ''Sensiz Olamam'' şarkısına Bedük ,''Yanımda Kal'' şarkısına Gök han Türkmen,'' Deli Et Beni '' şarkısına Tuğba Yurt,'' Hak etmedim Ayrılığı '' şarkısına Yaşar,'' Dualarım Yoluna '' şarkısına Kubat,'' Elimde Değil '' şarkısına Işın Karaca,'' Korkuyorum '' şarkısına Zara,'' Bile Bile '' şarkısına Aşkın Nur Yengi,'' Ölürüm Elinde '' şarkısına Alişan Göksu,'' Gitme Seviyorum '' şarkısına Tan Taşçı,'' Ağlat Beni '' şarkısına Gülçin Ergül,'' Vermem Seni Ellere '' şarkısına Hakan Kahraman,'' Müptelayım Sana '' şarkısına Umut Kuzey ve de En Çok Sevilen en beğenilen şarkısı olan Gir Kanıma şarkısına ise Kalbimizin tek sahibi İrem Derici eşlik ediyor.

İrem Derici - Gir Kanıma Şarkı Sözleri 

Uçardım gönlümce seni görmeden önce,
Yazılmış inan kaderime,
Saçların dağılır aklımın yellerinde,
Hiçbir rüzgar esmese bile,
Vazgeçmem geçemem seni ne zor buldum ben,
Düşlerim çıkmasa da yine.

Gir kanıma,
Hani bekarlık sultanlık derdik,
Yetti canıma,
Yaşarım ben senle gir kanıma.

Kararını ver artık,
Beklemeden gel yazık,
Vazgeçersen bu sevdadan eğer.

Ne kadar çok aradım,
Sonunda yakaladım,
Unuttum yalnız geçen o günleri.

Gir kanıma,
Hani bekarlık sultanlık derdik,
Yetti canıma,

Yaşarım ben senle gir kanıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder