Sponsorlu Bağlantılar

30 Kasım 2016 Çarşamba

Mümin Sarıkaya - Annem Şarkı Sözleri / Sözü

mumin sarikaya annem

Mümin Sarıkaya - Annem Şarkı Sözleri / Sözü

En derin yaralar açmış göğsünde
Her yanım kanıyor değsen elimle
Sarsam geçer mi?
Sarsam geçer mi?
Sarsam geçer mi Annem?

Yorulmuş bedenin, yüzünde izleri
Dinmiyor ağrılar, susmuyor gözlerin
Silsem diner mi?
Silsem diner mi Annem?

Sessizce öptüm, yasladım başımı
Terlemiş anlı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın Annem

Seni kader sınıyor, dur durak bilmiyor
Dertlerin yetmez gibi bir de iz sürüyor
Düşmek olur mu?
Düşmek olur mu?
Düşmek olur mu Annem?

Kim bilir doğmamış umut seni bekliyor
Bakmışsın koynunda acılar gül açıyor
Solmak olur mu?
Solmak olur mu?
Solmak olur mu Annem?

Sessizce öptüm, yasladım başımı
Terlemiş anlı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın

Ördüm uyanmadın Annem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder