Sponsorlu Bağlantılar

4 Eylül 2016 Pazar

Ayshe - Ben Bile Şok Şarkı Sözleri / Sözü


2014 Yılında Cem Belevi ile birlikte yaptığı '' Kim ne derse desin '' çalışması büyük beğeni görmüş büyük bir kitleye hitap etmişlerdi.Şarkının klibi Youtube'da 35 milyona yakın izlenmeye ulaştı.Ayshe '' Ben Bile Şok '' şarkısının şimdiden milyonlara hitap edeceğinin farkındayız.Ve Kuru Sözlük olarak sizin için şarkı sözlerini hazırladık.Ayshe ayrıca 2010 yılında Brüksel Güzeli seçilmişti.
Ayshe - Ben Bile Şok Şarkı Sözleri / Sözü 

Etrafımda herkes deli dolu
Derya deniz sevgi seli
Aşk gökten yağmış gibi
Başımıza herkes profesyonel
Alem gergin tipleri sever
Harcar bütün efendileri
Bana gelmez öyle işler
Ay çok sansasyonel
Aşkın intizamı var, ihtişamı var
Saf temiz heyecanlı duygular
Kalbimi çalmak kolay değil
Aşkın intizamı var, ihtişamı var
Saf temiz heyecanlı duygular
Aşka inanmak kolay değil
Derken hayatıma girdin
Dünyamı alt üst ettin
His dediğin yerden gök
Hiç sorun değil
Ben bile şok eyvah
Aşığım aşka bu defa başka
Ben bile şok eyvah eyvah

Ayshe 2016 yılına damgasını vuracak olan Ben Bile Şok Şarkı Sözleri bu şekildeydi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder