Sponsorlu Bağlantılar

3 Eylül 2016 Cumartesi

Kartky x Planet ANM - Za każdą chwilę tekst piosenka lyrics


Kartky x Planet ANM - Za każdą chwilę tekst piosenka lyrics

Marze by znalezc gdzies siebie, burze konstrukcje piorunem
Waze komety na niebie
Wróze z ich planów na góre, wchodze tam szybko a ty?
Oddaj mi wszystkie moje sny...
Oddalem wszystko dla ty i ja, plus gesta mgla
A ty? Jak domek z kart, wystarczy ran
Nocny autobus nie przyjechal bo gdzie?
Wizje po jointach. To ona? Chyba nie
Jest szósta rano, cala noc pilem na kredyt a ty?
Juz nie wygladasz tak samo zajebiscie jak wtedy (ciiii)
Wycieram lzy by nie zobaczyl ich nikt i ruszam w droge po nowe dni (nowe dni)
Zadnego miejsca chyba nie nazwe dom
I nie wracam do rodzinnych stron - lody i szron
Jest pierwsza w nocy, pora taka jak ta
Rozpierdolilem telefon godzine temu o blat

[Refren]
To za te wszystkie noce bez ceny
I loty których wtedy chcielismy, teraz nie chcemy
Za wszystkie klamstwa których nie znamy
Za kazdy dzien który sprawial to ze znowu spadamy
Za kazda chwile której zabralas sens
I kazdy oddech który dawal nadzieje na letni deszcz
Zabije wszystkich zanim poczujesz dreszcze
Temperatura lez, ja chce jeszcze (jeszcze) x2

Daj mi czas bym zapomnial o nas.
Daj mi chwile ciszy, daj mi spokój, pokaz Boga.
Daj mi dzien bez pamieci bym uwierzyl w milosc,
bys nie musial tych zwierzecych instynktów zabrac sila.
Pozwól jeden raz uslyszec glos norweskich syren.
Marza mi sie Fiordy, chociaz nigdy tam nie bylem.
Nie bylismy, pozwól sobie odejsc.
Daj mi troche wiecej swiatla, chce zobaczyc droge.
Daj mi klucz do tej klatki, w której siedze od lat,
w której siedze co dnia, chuj ze to gniazdo Orla.
Wiem ze tez chciales leciec, wejsc na poklad.
Dzis podloge trawi ogien, symbol slabych postaw.
Jestem obok, zobacz jak rozkladam rece!
Uratuje nas oboje nim wyleci to w powietrze, wiec chodz!
Chodz!

Chodz ze mna, nie zostawie Cie samego McMurphy x3